Hp nx6125

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor40

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2012
Mijn NX6125 als ik het aan zet dan probeert die de hd en cdrom te lezen terwijl scherm zwart is dit doet die 3 keer en daarna start die op maar scherm blijft zwart en verder gebeurt er niks krijg ook geen piep tonen te horen zelfs niet als ik toets ingedrukt houd er gebeurt gewoon helemaal niks terwijl laptop wel aan staat iemand ook dit probleem gehad en oplozing ervoor gevonden heb al hd en geheugen eruit gehaald maar blijft de dezelfde doen graag antwoord op mijn vraag.
Dank u

Probeer eens leestekens zoals punten en vraagtekens te gebruiken. Nu is voor mij niet duidelijk wat het exacte probleem is omdat ik het verhaal niet goed kan lezen.

Het gaat om mijn HP NX6125. Als ik de laptop aan zet, dan probeert de laptop de HDD en CD-ROM te lezen terwijl het scherm zwart is. Dit doet 'ie 3 keer en daarna start de laptop op, maar het scherm blijft zwart en verder gebeurt er niks. Ik krijg ook geen pieptonen te horen, zelfs niet als ik een toets ingedrukt houd. Er gebeurt gewoon helemaal niks terwijl laptop wel aan gaat. Er staat dat iemand ook dit probleem gehad heeft en oplossing ervoor gevonden had. Ik heb al de HDD en geheugen eruit gehaald, maar de laptop blijft hetzelfde. Ik zou graag antwoord op mijn vraag willen.

Dank u

Kijk, dat is beter. Over jouw probleem, ik weet zeker dat er hardware in de weg zit. Weet je zeker dat er niks aanhangt (WiFi, USB-gevoedde apparaten)?

Laatst bewerkt:
Nx6125

er hangt niks aan (niks aangesloten) trek alles los laptop blijft de dezelfde doen

Nx6125

dank je voor je antwoord ik weet het ook niet daarom vraag ik het hier op de forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan