HP NX6325 Valt spontaan uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adagi12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2009
de laptop valt spontaan uit in de eerste 5 minuten, het is geen oververhitting maar lijkt te maken te hebben met windows, originele software hersteld, dit helpt niet win 7 geïnstalleerd dan gebeurt het niet en werk de laptop goed, win xp teruggezet in veilige modus blijft die het goed doe xp gewoon starten en hij valt weer volledig uit binnen enkele minuten. het lijkt dan ook te liggen aan een diver of iets dergelijks wat niet onder veilige modus draait en niet in win 7 zit.
Wat kan dit wezen? ik weet niet meer waar ik het zoeken moet.

Weet je zeker dat de harde schijf goed is? Indien Windows 7 goed werkt, waarom wil je weer terug naar XP?

de laptop is te traag en te oud voor win 7 heb het enkel gedaan om ff te testen maar draait niet lekker.
de hdd heb ik getest en is in orde.

Indien de harde schijf goed is en verder geen hardware fout aanwezig is, dan kan de oorzaak alleen nog software zijn.

Heb je tijdens de installatie van Windows XP de partities van de harde schijf verwijderd en je bent opnieuw begonnen met partitioneren en formatteren (niet snel)?

Heb je Windows XP al bijgewerkt? Vroeger of later komt dan na de registratie SP3 om de hoek kijken...

Kan je XP kaal van CD installeren, dus geen herstel operatie doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan