HP officejet 4219 all-in-one

Status
Niet open voor verdere reacties.

TienekeBiemold

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
Hallo medecomputergebruikers,
In de laatste dagen heb ik mijn HP computer weer helemaal opnieuw ingesteld met de fabrieksinstellingen. Kostte heel wat tijd om alle microsoftware te downloaden en te updaten. IE7 en Windows mediaplayer 11 zitten er op. Als laatste wilde ik mijn Hewlett-Packed officejet 4219 all-in-one printer installeren, 2 keer gedaan volgens het boekje. HP Image Zone werkt. Via internet contact gehad met HP--alles is goed geinstalleerd--computer werkt goed. Maar toch kan ik HP-dirigent niet openen, grom, grom, ik klik aan en eventjes laat zich het zandlopertje zien en dan verdwijnt het, mij achterlatend met een gevoel van grote irritatie. Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen en stap voor stap vertellen wat ik nog kan doen. Ik ben geen wiskit maar een doorsnee computer gebruiker.
Met vriendelijke groet
Tieneke Biemold

Ik ga zelf altijd naar de HP Supportsite als ik problemen heb met m'n HP-apparaten. Heb je daar ook al gekeken?
Er worden per Windows-versie probleemoplossers gegeven.

Welkom bij Helpmij .nl

Ik verplaats de vraag. In de e-mail staat een link, die je er direct heen brengt.

Geachte Lange Pier,
Hartelijk dank voor de update, het werkt. Nu kan ik verder oefenen met de HP dirigent.
Met vriendelijke groet.
Tieneke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan