HP Officejet 4500 Draadloze alles-in-één printer - G510n

Status
Niet open voor verdere reacties.

johndejongh

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2000
Berichten
218
De printer werkt perfect in het netwerk. Printen en scannen lukt.
Wat alleen niet goed gaat is de energiebesparing.
Na het scannen doet deze het wel. Als er echter geprint is met Desktop of met laptop) gaat de printer niet over op energiebesparing.
Via hp,nl heb ik gezocht maar kan geen oplossing vinden.
Iemand een oplossing? (waar en hoe ik dit kan instellen?)

Bedankt voor de moeite.
 
Tja, je verwoord het goed: zou moeten...
Helaas gebeurd het niet na het printen.

De aangegeven site had ik ook al bezocht. Ik kan nergens vinden hoe ik contact met HP kan opnemen om de vraag te stellen.
 
Ja John, Oh ja milieu eisen, ik las dit nog even.

http://h41111.www4.hp.com/new_workstations/nl/nl/profinno_environment.html?jumpid=reg_r1002_nlnl

By the way, heb je jou printer al geregistreerd. Zo ja dan krijg je natuurlijk alle hulp. Zo nee even registreren. Dat doe je hier.

https://register.hp.com/emea/flowPage/registration/index.do?execution=e1s1&cc=NL&lang=nl

En hier kun je later contact opnemen met hen. Succes en laat eens weten wat het werd. Groet ;)
http://www8.hp.com/nl/nl/contact-hp/contact.html
 
@Manamana
Het contact met HP is gelegd.
Ik heb een mail ontvangen waarin aangegeven hoe het zou moeten.
Ik heb de instelling gewijzigd maar tot nu toe nog niet met een goed resultaat.
HP adviseerd het een paar dagen te proberen en met hen terug te koppelen.
Ik ga ervan uit dat het uiteindelijk wel gaat lukken.

Bedankt voor je antwoorden en de links.
 
Oke John dat is de goede weg, vaak kun je met deze problemen eindeloze discussies voeren, maar beter is om de koe bij de horens te pakken. Of is de stier enz enz.

In ieder geval bedankt voor de terugkoppeling en ik hoop dat het oplost.
 
opgelost....nou ja opgelost

Na de instellingen aangepast te hebben en dit een paar dagen geprobeerd te hebben is er niets gewijzigd.
Nogmaals contact gehad met HP en nieuwe opdracht ontvangen: apparaat resetten en opnieuw het netwerk instellen.
Gedaan. Paar dagen geprobeerd maar wederom geen resultaat.

Nogmaals contact met HP en volgens hen moet het aan het apparaat liggen.
Apparaat wordt vervangen. Ik krijg een nieuwe en lever de oude in.

Keurig garantiewerk van HP.
 
Dat is wel een hele goede service zeg, mooi gedaan en dan wel succes met de nieuwe.:thumb:
 
Tja, dat vind ik ook.

Bedankt voor je inspanningen.

Ik zal de vraag op: opgelost zetten.
 
Tja, dat vind ik ook.

Bedankt voor je inspanningen.

Ik zal de vraag op: opgelost zetten.

Ja dat is goed. Dan hebben anderen die hetzelfde probleem hebben er dus ook veel aan. Vooral als er nog garantie opzit. Dankjewel. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan