Ik werk met een HP Officejet 6500A Plus en met Windows 7. Telkens als ik na het scannen iets wil kopiëren, of dit nu direct of pas na enkele uren is maakt niet uit, loopt de printer vast. D.w.z. op het moment dat ik wil gaan kopiëren hoor ik wel het "gerammel" wat je ook hoort als hij wél goed kopieert, en ik zie in het display het voortgangsbalkje. Ook staat er dat hij bezig is met kopiëren. Echter er gebeurt niets (dwz er komt wel een lege pagina uit maar er wordt niet gekopieerd). Voortgangsbalkje blijft "lopen". Drukken op annuleren geeft geen resultaat. Ooit helpt het om de printer gewoon uit en aan te zetten, ooit ook lukt dit niet eens en moet ik de stekker uit het apparaat halen, erin doen en het apparaat weer aan zetten. Dit is al sinds ik hem twee jaar geleden gekocht heb. Ontzettend irritant en ik zou het dan ook graag opgelost hebben. Garantie is inmiddels verlopen dus geen (gratis) ondersteuning meer. Ik heb deze vraag ook al op het engelstalige forum van HP gesteld maar helaas geen reacties. Is er misschien iemand hier die een oplossing hiervoor heeft ? ( PS ik heb de laatste driver van de HP-site al geinstalleerd )