Hp Officejet J6415 All-in-One printer wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans Textra

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2004
Wegens een nieuw UPC modem heb ik mijn bovengenoemde printer opnieuw moeten installeren op mijn laptop met Windows Vista besturingssysteem. De installatie lukt wel als een vaste verbinding met een USB kabel van laptop naar de printer. Echter bij het draadloos installeren wordt de printer niet herkend, terwijl op de printer zelf wel het modem herkend wordt.
Wie kan mij adviseren?

Groet
Hans

Heb je misschien een n netwerk/modem, terwijl je printer alleen b en g ondersteund ?
In dat geval kun je de wireless settings van je UPC modem op b en/of g zetten.

Groeten Marcel

Marcel,

Wat bedoel je met b en g en hoe kan ik dat zien? Hoe kan ik ook zie of ik een n modem heb.

Gr.Hans

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat bedoel je met b en g en hoe kan ik dat zien? Hoe kan ik ook zie of ik een n modem heb.

Inmiddels heb ik met UPC gebeld en die zeiden mij dat er niets in het modem geblokkeerd stond. De medewerker wist echter ook niet precies wat bedoeld wordt met b en g.

Ook heb ik gebeld met HP. Na heel wat uurtjes hebben zij het probleem kunnen oplossen. Vraag mij niet wat zij gedaan hebben want dat weet ik niet meer. Daarvoor was het te ingewikkeld. In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken.

Gr.
Hans

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan