HP OficeJet J6410 All-In-One

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans Textra

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2004
De vorige week heb ik bovenstaande printer gekocht. Het installeren van draadloos printen op mijn laptop lukt niet helemaal. Ik kan wel draadloos printen via de printoptie in het desbetreffende document, maar kan dat niet via een menu dat de installatie software op mijn pc aanmaakt, het zogenoemde HP Solution Center. Wel lukt het op mijn vaste pc met de USB kabel. Heeft iemand dezelfde printer die mij kan helpen met mijn probleem. HP kan het niet oplossen.

Al vast bedankt voor de moeite

Hans

j6410

Ik zit met exacte hetzelfde probleem zoals jij hebt beschreven.
Heb je inmiddels de oplossing gevonden ?

Mvg,
Milco

Ik zit met exacte hetzelfde probleem zoals jij hebt beschreven.
Heb je inmiddels de oplossing gevonden ?

Mvg,
Milco

Van Avg gebruik ik Internet security of id. Het is de professionele versie inclusief de firewall. Deze laatste was de boosdoener. In 1e instantie heb gebeld met AVG in Nederland. Zij zeiden mij de firewall uit te schakelen en die van Microsoft te gebruiken. Naderhand heb ik nog met AVG gemaild die mij meedeelden dat ik de firewall handmatig moet instellen zodat hij Hp Solsution Center zal accepteren. Dit heb ik geprobeerd maar werd mij uiteindelijk te ingewikkeld en heb tenslotte ervoor gekozen de firewall van Microsoft te gebruiken. Het werkt nu allemaal prima. Af en toe krijg ik nog wel eens de melding dat een of anderdere service niet werkt en wordt afgesloten, maar desondanks werkt het toch allemaal. Ik hoop dat je hieraan iets hebt.

mvg
Hans

Dank voor de vlugge reactie. Ik maak reeds gebruik van de firewall binnen windows XP. Ik zal dus nog verder moeten puzzelen.

Mvg,

Milco

probleem met printen van een gescand document

goeden dag,

ik heb ook de HP j6410 gekocht nu heb ik het volgende probleem.
als ik een a4 foto gescand heb en dan wil printen dan krijg ik witte randen om de foto heen.
hij word niet afgedrukt op het hele papier.
wat ik ook instel in mijn printer instellingen het gaat niet weg.
heeft iemand hier een oplossing voor??

Henni

goeden dag,

ik heb ook de HP j6410 gekocht nu heb ik het volgende probleem.
als ik een a4 foto gescand heb en dan wil printen dan krijg ik witte randen om de foto heen.
hij word niet afgedrukt op het hele papier.
wat ik ook instel in mijn printer instellingen het gaat niet weg.
heeft iemand hier een oplossing voor??

Henni

Daar er meerdere manieren zijn om afbeeldingen af te drukken is het misschien handig als je precies zegt hoe je dat doet. Ik dan namelijk hetzelfde proberen en zien hoe dat bij mij gaat.

gr
Hans

Daar er meerdere manieren zijn om afbeeldingen af te drukken is het misschien handig als je precies zegt hoe je dat doet. Ik dan namelijk hetzelfde proberen en zien hoe dat bij mij gaat.

gr
Hans

als ik hem gescand heb dan print ik uit HP manament dan krijg ik witte randen om de de foto heen. dan heb ik het ook geprobeert via foto print wizard, dan geef ik aan printen zonder witte randen, maar toch bij allebei de manieren krijg ik witte randen op het papier.

gr.
Henno

als ik hem gescand heb dan print ik uit HP manament dan krijg ik witte randen om de de foto heen. dan heb ik het ook geprobeert via foto print wizard, dan geef ik aan printen zonder witte randen, maar toch bij allebei de manieren krijg ik witte randen op het papier.

gr.
Henno

Henno,

Ik ken wel HP Document Manager. Als je dit bedoelt en je bent in het venster Afdrukopties dan moet je eens gaan naar Eigenschappen. Kun je hier iets aanpassen?

gr.
Hans

Henno,

Ik ken wel HP Document Manager. Als je dit bedoelt en je bent in het venster Afdrukopties dan moet je eens gaan naar Eigenschappen. Kun je hier iets aanpassen?

gr.
Hans

Ja dat is wat ik bedoel (zat niet achter mij eigen pc). ja dat is wel mogelijk. maar naar mij inziens staat het goed, maar ik kan het fout hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan