beste mensen,
Ik kocht 2e hands van een particulier een hp omnibook 2100 64 mb intern 266 mhz 7,3 gb[ ] met windows me.
Is er iemand die mij wat kan vertellen over dit apparaat?
Bijvoorbeeld ervaringen/kwaliteit.....
Met een zoektocht op het internet kom ik vooralsnog niet verder.
Ik heb een aantal vraagjes:
1. de sluiting [kunststof] van het scherm is kapot kan ik dit vervangen? zo ja kan ik dit zelf en hoe dan? Als ik het niet kan vervangen heeft iemand dan een ge-improviseerde oplossing?
2. Een modem: kan ik [zelf?] een modem inbouwen zo ja wat kost dit en heb je tips? [zelf heb heb ik kabel thuis]
3. Een extra batterij [hij is nog goed] kan ik die erbij kopen? zo ja waar
4. Ik ben een frequente bezoeker van de pc dump dagen kom ik daar verder [ik heb me uiteraard tot dusver nog niet verdiept in laptops....]
Heel wat vraagjes dus, maar alle hulp is welkom
zelfs links naar sites waar ik info kan vinden is welkom
Alvast hartelijk dank,
Ger
Ik kocht 2e hands van een particulier een hp omnibook 2100 64 mb intern 266 mhz 7,3 gb[ ] met windows me.
Is er iemand die mij wat kan vertellen over dit apparaat?
Bijvoorbeeld ervaringen/kwaliteit.....
Met een zoektocht op het internet kom ik vooralsnog niet verder.
Ik heb een aantal vraagjes:
1. de sluiting [kunststof] van het scherm is kapot kan ik dit vervangen? zo ja kan ik dit zelf en hoe dan? Als ik het niet kan vervangen heeft iemand dan een ge-improviseerde oplossing?
2. Een modem: kan ik [zelf?] een modem inbouwen zo ja wat kost dit en heb je tips? [zelf heb heb ik kabel thuis]
3. Een extra batterij [hij is nog goed] kan ik die erbij kopen? zo ja waar
4. Ik ben een frequente bezoeker van de pc dump dagen kom ik daar verder [ik heb me uiteraard tot dusver nog niet verdiept in laptops....]
Heel wat vraagjes dus, maar alle hulp is welkom
zelfs links naar sites waar ik info kan vinden is welkom
Alvast hartelijk dank,
Ger