HP P2150N Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

daveydeg

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2009
Hallo,

Ik heb via een kantoor dat ging vernieuwen een HP P2150N Laserjet zien te krijgen, deze is in goede staat en heeft nooit problemen opgeleverd. Ik heb hem inmiddel geinstalleerd op W7 Professional met de PCL6 driver van HP.com

Als ik de printer nu een opdracht stuur gaat het gele ledje knipperen en doet de printer niets. Als ik nu op de groene knop druk word de opdracht fatsoendelijk afgehandeld, als op de rode knop druk word de opdracht geannuleerd.

Het probleem is dus dat hij uit zichzelf niets afdrukt, wat vrij vervelend word op den duur, hij moet gewoon netjes alles uitprinten zonder op een fysieke herconfirmatie te wachten.

Kan iemand mij helpen?

Mogelijke oorzaken (meerder combinaties mogelijk):
a. Bakkenindeling verkeerd ingesteld in de printerdriver op de pc, bijv. teveel bakken en/of verkeerde papiergrootte per bak.
b. Verkeerde standaardinstellingen in de printerdriver.
c. Verkeerde voorkeursinstellingen in de printerdriver.
d. Papiergrootte per bak in de printer verkeerd aangegeven (via de 'website' van de printer).
e. Papiergrootte in de fysieke bakken zelf verkeerd afgebakend aangegeven, zodat de printer denkt dat er een ander formaat in zit (bijv. US Letter ipv. A4).

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan