hp pavilion a460.nl geluid???

Status
Niet open voor verdere reacties.

gajadhar

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Hoi,

Heb deze week dus de hp pavilion bij myco gekocht. Ik heb er zelf win xp pro op gezet. Het enige probleem is dat hij de drivers voor onboard multimedia controller niet kan vinden....apparaatbeheer geeft daar dus een uitroep teken bij.

Weet iemand wat voor audio controller er in deze pc's zit? de documentatie geeft alleen aan dat het om een ac97 geluid gaat.

Echter als ik die drivers download en installeer krijg ik de melding dat chipsets niet overeen komen met de driver.

zucht.....

wie kan mij helpen ?

Jaymzzer

Controle inhoud peeceetje --> Aida32

Ik denk dat je een cd bij je computer hebt gekregen (lijkt mij niet onmogelijk) en dat daar de drivers van je on-board geluidskaart op staan (CD van MoBo)

Als je wilt dat wij drivers zoeken, zul je toch echt betere specificaties moeten geven over je "HP Pavilon" degene die jij hebt aangeschaft is namelijk niet de enige in deze serie :confused:

ik er heb helaas geen cd erbij gekregen...allemaal voorgeinstalleerd spul.

ik heb een pavilion a460.nl

ik heb aida laten kijken en die zegt : VIA AC'97 enhanced audicontroller..

Bedoel je deze info ?

SCHANDE dat je de cd's niet mee hebt gekregen, wat nu als je je pc formateerd en je de boel er opnieuw op moet zetten, dan zit je dus mooi met een probleem!! (ik zou naar MyCom(??) bellen/mailen en om je cd's vragen)

maar even op je probleem terug te komen:

Hier al gekeken?

Dit vond ik namelijk op de HP site (www.hp.nl)

Paar seconden later schoot me dit te binnen:

Via Audio drivers

Ik zal zeker contact met mycom opnemen.

Maar problem is solbed..thnx to you :)

Ik heb al die drivers geprobeerd die op die dia arena pagina stonden. Ik kreeg wel een windows logo error :(

Maar toch doorgeklikt...ff rebooten en voila...

Heel erg bedankt Tha Devil!! :D

No problem, was niet zoveel werk :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan