HP Pavilion A6210 computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biocount

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2007
Berichten
24
hey jongens..

Offtopic: een lange tijd geleden is me pc kapot gegaan en toen heb ik een ps3 gekocht
ben errig blij ermee maar ik zit nu op een hele trage pc (300mhz, 4mb video kaart met xp erop)

Ontopic: Ik wil dus een nieuwe pc kopen en nu heb ik een HP pc gezien
ik weet dat ze vroeger zeiden hp pc's zijn goeie dingen maar is dit nu nog zo?

het gaat alleen om msnen en internet browsen op een fatsoenlijke manier, en hij zal meer aan staan dan uit.. (wil dus de kwaliteit een beetje weten en of het geen miskoop is ookal kost ie maar 450 euro)

HP Pavilion A6210 computer
HP Pavillion A6210 De HP Pavillion A6210 is een ultra stijlvolle PC, die een indrukwekkende computerkracht koppelt aan uitgebreide digitale fotografie-, video- en audiofuncties voor een bijzondere multimedia-ervaring. Deze veelzijdige computer draait op het Windows Vista™ Home Premium besturingssysteem van Microsoft, voor optimaal gebruik van uw PC. De A6210 heeft een Intel® Pentium® dual core E2140 processor, uitgebreide videomogelijkheden, Photosmart software en een vaste schijf van 160 Gb.
Deze topper van HP heeft verder vele interfacemogelijkheden, waaronder een 15-in-1 digitale kaartlezer en een DVD-writer met LightScribe-technologie. Met de LightScribe Direct Disc Labeling-technologie kunt u schitterende labels branden op CD’s of DVD’s. U brandt de inhoud, draait de disk om en brandt uw eigen label op de andere zijde. Kenmerk Kenmerkwaarde
Met o.a.:
- Intel® Pentium® dual core E2140 processor
- 1024 Mb intern geheugen
- 160 Gb S-ATA 3-G harddisk
- grafische kaart: Intel® Graphics Media Accelerator 950 video
- optische drives (inclusief LightScribe): DVD±r/±r(w) dual layer
- 15-in-1 kaartlezer
- geintegreerde 5.1 geluidsoplossing
- PS/2 optische muis
- PS/2 Internet toetsenbord
- 4x USB 2.0
- thuisnetwerk/internet: 10/100BT netwerkaansluiting voor LAN, ADSL- of kabelmodem
- overige aansluitingen: 1 PCI-Express 16x , 2 PCI (2 vrij), x PCI-Express 1 (vrij))
- software: Microsoft ® Windows ® Vista ™ Home Premium, Norton Internet Security™ 2007 (60 dagen), Microsoft® Internet Explorer 7.0, Windows® Media Player 11, Windows® Media Player 11 (Dolby 5 channel), Roxio Creator Basic (met Express Labeler), Windows Movie Maker 3, Windows DVD Maker, Roxio MyDVD Basic 9.0, HP Photosmart Essentials, Windows Photo Gallery, Microsoft Works 8.5, CD en/of DVD recovery creation tool, Adobe® Reader 7.0, Windows Mail
- afmeting (hxbxd): 38x18x43 cm
- gewicht: 9.6 kg
- 1 jaar Pick-Up&Return service, onderdelen en arbeid
 
Voor alleen internet en MSN is dit een zeer complete pc. Zelf veel te veel om alleen dat ermee te doen.

Ik ken je budget niet natuurlijk maar als je hem alleen voor die 2 dingen gaat gebruiken zou ik zelf een Pentium 4 overwegen. Is een stuk goedkoper voor wat je ermee wilt doen.
Voor 100 tot 200 euro koop je dan een leuk systeem.
Voorbeeldje: http://www.mr-at.nl/index.php?cPath=107_28

Maar wil je later meer ermee doen dan kun je inderdaad beter naar iets anders uitkijken en dan is een HP zeker een goede keuze.

Ik zou alleen voor Vista het geheugen uitbreiden naar 2 Gb.
 
nu alleen msnen en internet browsen (gametrailers en youtube)
en mischien ooit aan me website beginnen waar ik al een half jaar een domein voor heb haha

verder wil ik er niks mee eigenlijk, als ik ooit weer wil gamen op de pc dan laat ik zeker weer een pc bouwen maar het is puur voor kleine dingen op dit moment

denk dat ik hem vandaag of morgen bestel, ziet er wel leuk uit en denk dat ik aan hp beter doe dan acer.. maar mocht iemand nog tips hebben en het is niet duurder dan 450 eury
dan hoor ik het graag

(over de 2 gig geheugen heb je mischien gelijk, maar ik ben best snel tevreden aangezien ik het nu doet met deze 300mhz pc die al crasht als je een link inwilt vullen in je internet browser :evil::D)
 
Met 1 gb werkt Vista ook. Alleen adviseren ze je om 2 Gb te gebruiken dan draait het systeem net wat lekkerder. Meestal als je een systeem bestelt en je neem dit er gelijk bij dan ben je vaak wat goedkoper uit dan als je het later erbij wilt nemen.

Kijk ook eens bij

http://www.alternate.nl
http://www.informatique.nl

Staan ook leuke systemen. Ok geen merk pc maar verder niets mis mee.
 
Kreeg net een nieuwsbrief van Informatique. 23/24/25 November hebben zij weer Waanzinnig Weekend en hebben ze een PC voor 299. Denk alleen wel dat je dus pas vanaf vrijdag deze kunt bestellen voor die prijs en tot zondag.

Mogelijk is dat iets voor je.
http://www.informatique.nl/cgi-bin/iqshop2.cgi?REF=WWW2007MA1&M=I&A=999803

Behuizing: HKC MidiTower 8011D, 430W, Zilver/Zwart, ATX
Moederbord: MSI P6NGM-FD, S775, MCP73PV, 2xDDR2, mATX
Processor: Intel Pentium Dual-Core E2180 2.0GHz, 800MHz
Audio: Geluidskaart is geintegreerd op het moederbord
Videokaart: Onboard grafische kaart
Geheugen: 2GB (2x 1GB) PC2-5300, 667MHz
Hardeschijf: Seagate Barracuda 250GB, 7200rpm, SATAII, 16MB
DVD Brander: Lite-On 20x8x20x DVD-brander
Cardreader: 12-in-1

Let op: er zit geen Windows bij die moet je er apart bij bestelling indien nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan