HP Pavilion Beeldscherm?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hp9760

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Hallo Allemaal,

ik heb pas 1 jaar HP Pavilion 9760 (dv9000) het probleem is : als ik nu de beeldscherm sluit , en hem na een paar minuten weer open maak is heel de scherm zwart. alles doet het gewoon de lapjes , als ik op de volume touch dan gaat de volume lager/hoger. na een herstart doet de beeld het weer. Wat kan het probleem zijn? is mijn beeldscherm defect?:eek:

Alvast Bedankt

Laatst bewerkt:
Als je beeldscherm kapot was dan zou 't ook niet werken na een herstart denk ik?
Ik denk dat je het mogelijk moet zoeken in de powersafe opties. Schakel in het (energiebeheer) automatisch slapen / standby eens uit en / of probeer daar eens wat en kijk dan eens of de monitor 'uit' gaat als de klep wordt dichtgedaan.

persoonlijke instellingen --> schermbeveiliging --> energie instellingen wijzigen -->

daar was ''aanbevolen door hp'' gevinkt en ik had gewijzigd om de beeldscherm niet uit te schakelen, want daar stond na 5 minuten.

ik zal eens kijken of het werkt

Het gaat vooral om de actie die je laptop uitvoert als je het scherm sluit. Het kan zijn dat de ondernomen actie 'slaapmodus' is, maar dat je bijvoorbeeld niet genoeg ruimte hebt om de informatie voor de slaapmodus (3 gb) op te slaan. Of dat de slaapmodus niet geactiveerd is.

Als die slaapmodus namelijk niet geactiveerd is (kortom; je pc gaat nooit in slaapstand), maar de actie voor het beeldscherm dichtklappen is slaapmodus, krijg je inderdaad rare praktijken, dan moet je rebooten omdat ie wel wil onthouden waar ie mee bezig was, maar het niet mag omdat je dat gedeactiveerd hebt..

Oke, ik heb bij de instellingen gekeken en inderdaad

Als ik de deksel sluit van de laptop : er stond geen actie ondernemen

heb het nu veranderd in slaapstand

Bedankt

Nog niet getest want ben druk bezig op de laptop savonds doe ik de klep van de laptop dicht en dan kijken of ie het wel goed doet , ik laat het weten.

;)

Ik heb de deksel van mijn laptop 45 minuten gesloten , daarna heb ik de deksel weer open gemaakt en het beeld werkte prima , dus voor mij is het opgelost :cool::cool:

Bedankt , ronald89 :thumb:

Mooizo! :thumb:
Gelukkig was het niet al te moeilijk, heb zelf een dv6720, de simpelere variant van jouw laptop dus was even een kwestie van instellingen nakijken :P

Heb een andere kleine probleempje met de microfoon in de laptop want die werkt niet , bij instellingen stata alles goed alleen de microfoon hoort niets.. weet je mischien iets?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan