hp pavilion dv6-2130ed wlan probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

halloikbenniek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
4
ten eerste wil ik zeggen dat ik dit een hele fijne site vind.
nu mijn probleem:

toen er een paar dagen geleden een virus op mijn computer kwam, heb ik mijn hele computer geriset. met een ricovery cd van dezelfde computer, het was net alsof ik mijn computer net nieuw uit de doos haalden, (het virus probleem was opgelost.),

nu heb ik sinds 2 dagen het probleem dat het wifi knopje niet meer aangaat.
ik heb al heel veel geprobeerd, als ik mijn computer via de veilige modus opstart, doet het wlan knopje het wel. hij is dus niet kapot. hij geeft ook aan dat hij het probleem niet kan oplossen via de funcite: "probleem oplossen". en er staat rechtsonderin het wifi knopje met een kruis erdoor.

ik ben ten einde raad, en ben van plan om het terug te sturen naar de winkel. mischien kunnen jullie me nog helpen?
 
Hoi !

Welk OS ? Win 7 ?

Rechtsklikken Computer - eigenschappen - apparaatbeheer.

Staan hier gele vraag/uitroeptekens ?

Greetz,

Harry.
 
Ik heb windows 7 home premiem op mijn computer, als ik via apparaat beheer kijk,
en dan bij netwerk aodapters staat er (bij realtek en broadcom802.11):
dit programa werkt niet goed omdat windows de voor dit aparaat benodigde stuurprogrammas niet kan laden (code 31) geen vraagtekens dus..

maar het gekke is: dat als ik een gewoone netwerk kabel in mijn laptop doe, hij dit dan gewoon negeerd. Hij doet alsof er niks inzit... Gek toch?

Waar zou dit aan kunnen liggen?
 
Laatst bewerkt:
ja..!

het is me zojuist gelukt.
heel erg bedankt! dit scheelt weer een hoop tijd en moeite om mijn computer mee terug te nemen naar de winkel..

enorm bedankt.

groetjes,
niek.
 
graag gedaan niek.
als je slim bent sla je de bestanden en de sitelink op ergens op een schijfje dan heb je ooit na een herinstallatie alles bij de hand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan