Hp pavilion dv7-2040

Status
Niet open voor verdere reacties.

LinkinParkFan

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
http://www.bcc.nl/productinfo/hp-pavilion-dv7-2040

Hier nog een link
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C09&SC=I08&KAC=I41&ArtikelNummer=720560&MK=16766&PR=17&PR=18&PR=19&SM=5

Het gaat me om deze laptop, met deze specs:

Processor nummer: QL-64
Aantal processoren: 2
Intel Centrino Technologie: Nee
Kloksnelheid in MHz: 2100
RAM Soort:
Soort harde schijf: Harddisk drive
Beeldschermgrootte in inch: 17.3
Resolutie: WXGA+
Beeldverhouding: 16:10
Geïntegreerde video kaart: Ja
Merk video kaart: ATI
Model video kaart: RAD HD4530
Video kaart geheugen in MB: 512
DVD brander: DVD brander
Geïntegreerde webcam: Ja
Aantal USB poorten:
Kaartlezer:
Wireless LAN: Ja
Bluetooth: Nee
Vingerafdruk lezer: Nee
Afstandsbediening: Ja

Het ziet eruit als een prima laptop, maar ik kan er weinig info over vinden, al helemaaal
over de grafische kwaliteiten bij games wat bij mij eerlijk gezegd wel het belangrijkste aspect heeft.

En ja ik weet dat Notebooks niet gemaakt zijn voor games, en dat deze ook geen echte game laptop is;).

Welke games, ik zat te denken aan Call of duty 4, farcry2 etc..
FPS, en benchmarks zijn welkom.

Alvast hartelijk bedankt!

Hoi,

De volledige specificaties van deze laptop kan je vinden op de site van hp zelf! Maar naar mijn weten gaat deze laptop bij hp uit productie. Ik ben gister ook al met iemand hier op het forum bezig geweest voor dezelfde laptop hp paviljoen dv7 2040. Ik heb begrepen dat deze laptop met korting wordt verkocht via de site van HP. Dus als ik jou was zou ik even gaan kijken op de site van HP.

Groet,
Reindert

Laatst bewerkt door een moderator:
Je zegt het zelf al, simpel antwoord: NIET DOEN om te gamen, zo eenvoudig is het

Je zegt het zelf al, simpel antwoord: NIET DOEN om te gamen, zo eenvoudig is het

Jaahhh....:rolleyes: Maar ik wou graag weten hoe ver ik hiermee kan komen, deze reactie geef ik mezelf ook al!

Niet meer in productie? En kun je me dan die link sturen?

Ik begrijp je vraag niet helemaal. Die laptop (en geen enkele laptop in die prijsklasse) is geschikt om de door jou aangegeven games te spelen. Wat wil je dan nog meer weten daarover?

Hoe kun je dat nou vragen wanneer niemand dat soort games speelt op die laptop? Daar is toch geen ervaring mee dan....

Nou, op welk detail kun je de aangegeven games wel spelen, op hoeveel FPS.

Hoi,

Op jou vraag of er iemand ervaring heeft me het spelen van game`s op een laptop is er niet. Game`s zijn alleen goed te spelen op een desktop. Dus het lijkt mij beter voor jou om je vragen over game`s op een laptop niet meer te stellen omdat je er toch geen antwoord op zal krijgen. Het enige antwoord dat je zult krijgen is, is dat er op een laptop geen game`s te spelen is!!!

Groet,
Reindert

Dus er is hier niemand die ervaring heeft met een laptop met ongeveer dezelfde specificaties en die daar ook games op gespeeld heeft?..

Nah jammer dan.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan