HP Pavilion dv7-2180 of Toshiba A500-14Q

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pingwing

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2000
Na een heleboel laptops met elkaar te hebben vergeleken, kom ik op twee opties uit waarvan ik het lastig vind om een keuze te maken.

Toshiba A500-14Q: qua maat iets handiger voor mij (scheelt niet veel) en een stuk lichter.
HP Pavilion dv7-2180: lijkt me net iets beter en vind ik bovendien mooier :o maar 17" dus vrij groot en redelijk zwaar. Hoewel dat laatste geen groot probleem hoeft te worden, aangezien ik hem niet regelmatig hoef te vervoeren ofzo. Laptop wordt overigens voor algemeen gebruik: tekstverwerking, studie, foto, muziek/film, internet e.d.

Heeft iemand ervaring met bovenstaande merken en/of kan iemand op basis van specificaties misschien redenen noemen voor een bepaalde keuze? Ik kom er niet uit.
Met andere woorden: welke van de twee?

Ben er al uit... Heb gekozen voor de HP Pavilion dv7-2180. Net iets mooier en het beeldscherm wat prettiger in het gebruik.
Specificaties verschilden zo weinig van elkaar dat dit nauwelijks verschil maakte en wat betreft het merk: HP leek me in ieder geval niet slecht, van Toshiba weet ik al helemaal niks.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan