HP Pavilion dv7 loopt vast!?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Maxi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxi

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
ik heb net HP Pavilion dv7. deze loopt op vista. maar is al 3x vast gelopen en is nog geen week oud.

1 keer liep die vast na circa 10 minuten een game te spelen. en de andere keren tijdens het spelen van Runescape. ik gebruikte HD resoluties en en daarna ook maar dan op minimum aan grafische extras. maar dan loopt die vast. runescape en die game speelde eigelijk heel soepel zonder vertragingen/glitches of andere problemen en dan telkens rond ongeveer 10 minuten blijft de computer hangen. als ik dan met de muis bewegen of scroll hoor ik een luide "tuut" geluid. ik kan enkel nog de computer gewoon afzetten.

ik wil runescape eens proberen op laagste grafische manier, mischien kan mijn laptop de grafische hd resoluties niet aan. al betwijfel ik dit want deze laptop kan toch heel wat verdragen? maar ik durf het niet te proberren want als hij vast blijft hangen wilt die ook niet makkelijk terug opstarten ik moet soms 3 a 5x proberen voor hij terug opstart. het beeld blijft meestal gewoon zwart.

niet dat ik heel veel games speel, maar ik heb er af en toe nood aan. maar durf er nu eigenlijk geen meer optestarten.

voila ook bij de laagste graphics loopt hij vast. mijn laptop lijkt geen games aan te kunnen?

Mijn vriendin heeft laatst ook dezelfde laptop gekocht, en die was ook erg traag.
Dus heeft ze die geformatteerd en opnieuw Windows vista op gezet.
Nu geen enkele problemen, dus ik zou als ik jou was hetzelfde te doen.

Mijn vriendin heeft laatst ook dezelfde laptop gekocht, en die was ook erg traag.
Dus heeft ze die geformatteerd en opnieuw Windows vista op gezet.
Nu geen enkele problemen, dus ik zou als ik jou was hetzelfde te doen.

hij is eigenlijk niet traag. en loopt eigelijk zeer vlot. tot op een bepaald moment....en dan pif pof gedaan...

ik ben al een stap dichter. ik weet wanneer ze crashen als ik speel op netstroom.

op batterij lopen games goed, maar als ik overschakel op netstroom "freezed" mijn laptop.ongeacht de batterij in de laptop zit of dat die vol of leeg is. bij netstroom crashed mijn laptop waneer er games worden gespeeld..

Al gedaan. contact opgenomen met de fabrikant zelf. heb eerst van alles moeten doen.

eerst alles moeten verwijderen, netsroom, batterij, en dan de power knop ingdrukt houden voor het ontladen.

daarna windows geupdate, Bios, verschillende HP updates,

daarna nog meer updates, Driver updates, aan de grafische driver zijn opties liggen te prullen zonder resultaat.

zelfs het hele systeem verwijderd en terug de fabrieks instellingen gezet maar niks

dan logboeken gestuurt en computer gegevens maar dit gaf niet veel resultaat

pas toen ik eens de batterij gebruikte merkte ik dat de laptop wel werkte tot dat ik overschakelde op het net. en toen pats weer een crash. wat liggen te expeimenteren en idd. op netstroom crashed die en niet op batterij.

ik denk dat er mij een nieuwe stroom voeding word opgestuurd. als het dan zo simpel kan opgelost worden graag...:confused::rolleyes:

Hoi Maxi,

We hebben sinds dit weekend zelfde probleem met HP Pavillion DV7. Notebook gekocht Augustus 2010.
Alles werkt prima, geen probleem op battery, maar zodra de netstroom erop staat én wanneer er op gewerkt wordt dan slaat laptop gewoon uit.
Direct opnieuw opstarten lukt niet, wel na een paar minuten.

Heb jij als oplossing gevonden voor jouw probleem?

Mod edit

@Joepie2011:Welkom nog op Helpmij

Vooralsnog komt er geen reactie.Daarbij is het niet wenselijk om in een bestaand topic in te breken.En het topic is al aardig belegen qua tijd.

Mocht u nog problemen hebben mag u zelf een nieuw topic openen.

Derhalve gaat er op deze een
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan