HP Pavilion dv9000 notebook webcam driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiedeK

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Onlangs heb ik een nieuwe laptop aangeschaft, uit de serie HP Pavilion dv9000. Hierin zit een ingebouwde webcam.

Zoals gewoonlijk werd m'n pc meegeleverd met een nutteloos software pakket, dat ik eraf heb gegooid. helaas is daarmee ook de driver van die webcam verdwenen. Hij wil hem niet meer opstarten.

Ik heb al op de HP website en google gezocht, maar niks gevonden.

wat nu te doen? b.v.d.,

Diede.

Alsnog welkom op Helpmij, :)

Heb je ook het programma Quickplay van HP verwijderd?

HP Quickplay 3.6 (7.9MB) staat er nog op:)

Okay dat is mooi :)

Met Quickplay kun je namelijk de webcam aanzetten.
Klik op het Vista pictogram (start) en klik op alle programma's in het startmenu.
Zoek het programma Quickplay er start hem op.
Klik dan op het videopictogram en klik dan in de kolom 'Bron' op HP Webcam.

Nu staat de webcam aan.

Succes :thumb:

Laatst bewerkt:
En de nutteloze software die je verwijderd hebt, heb je die ook op schijf? Dan opnieuw installeren en dan alleen het spul verwijderen dat écht niet nodig is?

En de nutteloze software die je verwijderd hebt, heb je die ook op schijf? Dan opnieuw installeren en dan alleen het spul verwijderen dat écht niet nodig is?

het geen herstel cd'tjes oid erbij gekregen dus dat zit er niet in denk ik:confused:

Onlangs heb ik een nieuwe laptop aangeschaftZoals gewoonlijk werd m'n pc meegeleverd met een nutteloos software pakket, dat ik eraf heb gegooid. helaas is daarmee ook de driver van die webcam verdwenen. Hij wil hem niet meer opstarten.

wat nu te doen?

Als het onlangs was...? Terug naar de winkel? En daar uitleggen.

om nou helemaal terug naar de winkel te sjouwen om omdat ik een stukje software mis:confused:

er moet toch een andere oplossing zijn? kan ik hem niet gewoon ergens downloaden? op de HP website staat wel iets van een webcam driver voor een dv9000 maar die werkt ook niet =/

in ieder geval bedankt voor je suggestie:)

Klik dan op het videopictogram en klik dan in de kolom 'Bron' op HP Webcam.
Dat kan verkeerd begrepen worden. Je moet het niet op het tv'tje klikken, maar op "MuziekVideoAfbeelding". Daar staat de webcam er bij mij wel bij.

@hab,

Welkom op Helpmij.:)

Topics van twee jaar oud mogen met rust gelaten worden, deze zijn niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan