HP Pavilion start niet meer, wat is er aan de hand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mandy88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2016
Hallo,

Ik heb een HP Pavilion dv6.
Sinds vandaag wil deze niet meer opstarten.
Als ik de laptop aan zet, gaat het 'power' lampje branden, hoor ik dat de laptop iets doet, maar daarna is deze zo goed als stil, blijft het scherm zwart en knippert het lampje van de Caps lock toets.

Ik vond op de HP support site dat de 'code' die de Caps lock toets geeft te maken heeft met de CPU.
Ik ben niet echt thuis in deze termen dus hoop dat iemand een idee heeft wat dit betekend en of dit te verhelpen is.

Alvast bedankt!

Hallo

Hopelijk voor u heb ik het mis , maar ...

Dit model is reeds jaren bekend , indien heatpipe vervuild door stof --> onvoldoende koeling --> g.p.u./motherboard chipset die los komt v/h motherboard ...

Mocht deze laptop echter op regelmatige basis wel zuiver/stofvrij zijn gemaakt , kan dit symptoom uiteraard een andere oorzaak hebben ...

Dv6 /7/8 , alsook 9000 reeks zijn hiervoor berucht ...

Peter

Hallo

Altijd weer jammer om dan niets meer te horen van t.s. ... komt hier veelvuldig voor.

(precies alsof men op ettelijke fora dezelfde vraag heeft gesteld ... en niet meer weet waar men het allemaal heeft gevraagd)

Voor mij hoeft er geen feedback te komen ... maar deze site wordt door veel minder technisch aangelegde personen gebruikt als naslagwerk.

Aan deze vraag heeft op deze manier momenteel niemand iets , en is het dus zonde van de tijd/moeite om te antwoorden geweest.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan