HP pavillion DV6 1170-ed touchpad problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

thussjoe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2009
Hallo

Ik heb sinds een week een HP pavillion DV6 een zeer goeie laptop,
super snel en kan dus ook de nodige spellen draaien.
Maar op een gegeven moment kwam ik erachter dat mijn touchpad ''strip'' boven het keyboard (met deze strip kun je muziek stoppen en volume harder zetten enz.) niet meer werkte.
Nu speelde ik laatst een spel waarbij je kon cheaten (Ja ik cheat:rolleyes:),
Doormiddel van combinaties, zoals Ctrl + Shift + B.
Nu hoop ik dus dat ik per ongeluk de touchpad heb uitgezet door deze combinaties.
Bestaat er zo'n combinatie ? of is hij gewoon kapot ?
Ik kan nergens iets vinden op de laptop zelf of in de gebruiksaanwijzingen.
Laat staan op google, het enige wat ik daar vind zijn problemen met het gewone touchpad.
Als iemand mij kan helpen hoor ik het graag.

Alvast bedankt,

Sjoerd

zit er een FN toets op je toetsenbord? zo ja dan kan je daarmee de touch strip uitgezet hebben

maar het lijkt me sterk want meestal start het dan opnieuw op bij het opnieuw opstarten van de pc ;)

probeer de driver eens te herinstaleren

zit er een FN toets op je toetsenbord? zo ja dan kan je daarmee de touch strip uitgezet hebben

maar het lijkt me sterk want meestal start het dan opnieuw op bij het opnieuw opstarten van de pc ;)

probeer de driver eens te herinstaleren

Een Fn toets zit erop maar ik heb alle combinaties al geprobeerd.
Anders probeer ik in deze dagen wel recoverymaneger, dan zet ik hem wel trug naar fabrieks instellingen.

Een Fn toets zit erop maar ik heb alle combinaties al geprobeerd.
Anders probeer ik in deze dagen wel recoverymaneger, dan zet ik hem wel trug naar fabrieks instellingen.

is er geen map met drivers waarmee je de strip kan herinstaleren? dat werkt meestal al goed:thumb:

Waar kan ik dat vinden ?
ik gebruik voor het eerst vista en ik vind het een beetje overweldigend :p
ik heb bij het configuratie scherm gekeken, dan bij hardware, en dan toetsenbord,
daar staat dat de vier toetsen borden correct werken, ik neem aan dat een van deze toetsenborden de touchstrip moet zijn...

Waar kan ik dat vinden ?
ik gebruik voor het eerst vista en ik vind het een beetje overweldigend :p
ik heb bij het configuratie scherm gekeken, dan bij hardware, en dan toetsenbord,
daar staat dat de vier toetsen borden correct werken, ik neem aan dat een van deze toetsenborden de touchstrip moet zijn...

ja, umm zit er geen 2de harde schijf (partitie) die recover of Backup heet en daarin een mapje drivers?

zo nee

druk win + E en type bovenin het vakje rechts (het zoekvakje ;)) driver

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan