HP Pavillion dv6500 start niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vanqquish

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2013
Berichten
2
Hallo,

Ik heb van een kennis een laptop gekregen die al 2 jaar niet meer gebruikt werd, een HP Pavillion dv6500. Alleen deze start niet op, dit was het probleem al voordat ik hem kreeg.
Heb de voeding ingeplugd met de accu erin en dan staat er dat deze aan het opladen is, als ik de voeding inplug zonder accu gebeurt er niks. Hoor ook helemaal niks tijdens het opstarten, hij doet gewoon niks.

Is er iemand die misschien een oplossing weet? Of misschien weet wat ik zou kunnen proberen?

Met vriendelijke groeten
 
Hallo

Dit :

"Heb de voeding ingeplugd met de accu erin en dan staat er dat deze aan het opladen is, als ik de voeding inplug zonder accu gebeurt er niks. Hoor ook helemaal niks tijdens het opstarten, hij doet gewoon niks."

En dit :

" HP Pavillion dv6500"

De door u vermelde symptomen komen jammerlijk genoeg volledig overeen met een door oververhitting volledig van het motherboard losgekomen motherboardchipset/g.p.u.

De hoofdoorzaak langdurige extreme oververhitting.

Controleer of de heatpiperadiator verstopt is door stof ---> indien ja heb je de oorzaak.

De vorige gebruiker kan ook de voorziene aan/afvoeropeningen hebben verstopt door de benaming "laptop" letterlijk te nemen.

Hopelijk voor u heb ik geen gelijk , wacht eventueel verdere antwoorden af , je weet nooit dat ik iets over het hoofd zie.

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan