Hp Pavillion DV7-4045 bij opstarten blauw pinkende shift lock en oranje wlan

Status
Niet open voor verdere reacties.

dave1987

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2005
Sinds enkele tijd start mijn Laptop maar af en toe op.
Als ik deze aanzet, pinkt het ledje onder de SHIFT-lock en brandt het oranje lampje van de WLAN en hoor ik de ventilator draaien, op het scherm verschijnt echter niets. Ik heb het gevoel dat wanneer de laptop warm staat deze eerder wel opstart en meestal niet als die koud staat..
Iemand enig idee of oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt!

Kan je wel beeld krijgen op een externe monitor? Probeer WiFi uit te zetten (met de knop), alle randapparatuur los te koppelen en eventuele cd´s uit de speler te halen en vervolgens te starten.

Succes!

Ik krijg dan ook geen beeld via een externe monitor, is ook al getest en er is geen randapparatuur aangesloten op de laptop.. batterij is er ook uit,enkel op stroom, zelfde met batterij erin..

toch al bedankt voor de ideetjes! :)

Hoi,

Heb je bericht even van moederbord naar laptop (of aankoop daarvan) geplaatst hier hoort hij even beter thuis

Tsja, als jij via een externe monitor ook geen beeld geeft... Dingen die je dan nog kan proberen: laptop openmaken, BIOS batterij eruit, minuutje wachten, batterij er weer in en proberen te starten.
Mogelijk probleem: grafische kaart overleden door oververhitting (vaak door stof in laptop).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan