Hp pcs 1310

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordy B

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2009
Ik heb een HP PCS 1310 series printer.
Op de vorige pc waar XP opstond kon ik wel bestanden inscannen met de printer, maar nu ik een nieuwe pc heb waar Vista opstaat, lukt dit niet meer. Ik druk op de printer op scannen, maar hij begint niet. Hoe kan dit? Kan dit aan het besturingprogramma liggen? of moet ik bepaalde software installeren??

Mvg Jordy

Ik heb een HP PCS 1310 series printer.
Op de vorige pc waar XP opstond kon ik wel bestanden inscannen met de printer, maar nu ik een nieuwe pc heb waar Vista opstaat, lukt dit niet meer. Ik druk op de printer op scannen, maar hij begint niet. Hoe kan dit? Kan dit aan het besturingprogramma liggen? of moet ik bepaalde software installeren??

Mvg Jordy

De driver en of de software die bij de printer hoort installeren

ik heb de printer al verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar helaas, geen resultaat.
Moet ik miss bepaalde software downloaden speciaal voor de scanner die erin zit??

Laatst bewerkt:
ik heb de printer al verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar helaas, geen resultaat.
Moet ik miss bepaalde software downloaden speciaal voor de scanner die erin zit??

ik zou deze driver+software (is voor de pcs 1311, maar kon voor de 1310 nix vinden) downloaden en installeren, en dan moet het werken:thumb:

ok bedankt, ik zal het zo snel mogelijk uitproberen, op het moment kan het even niet, want het moet op onze andere pc ;)

ik heb de driver opnieuw geinstalleerd via de website van HP, maar hij doet het nog niet.
Ook heb ik een update gedownload, maar de pc gaf na het downloaden an dat ik deze update niet nodig had.
Zou ik alles moeten installeren wat daar staat of hoe zit dat?
Ik vind het maar raar dat hij het steeds niet doet.

Ps. Ik heb een PCS 1315 printer, 1310 was alleen de serie van de printer ;)

ik heb de driver opnieuw geinstalleerd via de website van HP, maar hij doet het nog niet.
Ook heb ik een update gedownload, maar de pc gaf na het downloaden an dat ik deze update niet nodig had.
Zou ik alles moeten installeren wat daar staat of hoe zit dat?
Ik vind het maar raar dat hij het steeds niet doet.

Ps. Ik heb een PCS 1315 printer, 1310 was alleen de serie van de printer ;)

Heb je dan ook de driver voor de 1315 gedownload, want de 1311 zal dan wel niet werken bij deze printer

ik ben een paar stappen terug gegaan en heb 1315 aangeklikt/ingetypt jaa...

jaa, maar wel uit. Maar ik heb niet alles geinstalleerd he wat daar stond, alleen de bovenste...

Die heb ik toen gedownload ja, maar de pc gaf aan dat ik die update niet nodig had...

en al ga je naar bureau accesoires->wizard scanner en camera, lukt het dan wel?
btw, kan je er wel gewoon mee printen?

printen en kopieeren kan gewoon, maar als ik op scannen druk doet ie niets.

dat staat er niet, bij bureau-accesoires(volgens mij), anders moet ik nog maar eens goed kijken XD

Laatst bewerkt:
dat staat er niet, bij bureau-accesoires(volgens mij), anders moet ik nog maar eens goed kijken XD

Volgens mij staat die optie erin vista ook tussen, maar heb vista op dit moment niet tot mijn beschikking, dus ik zou je het ook niet precies kunnen zeggen.

EDIT: ik ga deze vakantie vista op mijn laptop installeren, dus kan je dan verder helpen, als het dan nog niet opgelost is:S

Laatst bewerkt:
bij xp staat het wel, maar vista volgens mij niet.
Ik heb sinds kort xp op mijn laptop gezet.
maar even 1 ding over vista. iedereen zegt wel dat het troep is, maar dat is niet zo. het draait alleen ontieglijk zwaar op RAM/CPU. dus zorg voor voldoende RAM-geheugen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan