HP Photosmart 145

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jarod

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2003
Ik heb bovengenoemde printer aangeschaft voor het afdrukken van foto's. Daarnaast heb ik nog een lexmark Z23 printer. Het probleem is dat de HP diverse USB apparaten uitschakelt. Ik kan dus o.a. mijn Lexmark niet meer gebruiken en ook mij USB muis begint te haperen. Wanneer ik de HP fysiek loskoppel is er niets meer aan de hand. Weet iemand hoe dit komt ?? Overigens zij de laatste drivers van HP geinstalleerd maar dit bracht geen oplossing.

Jarod

Heb je hem al op een andere usb poort geprobeerd? Misschien heb je aan de voorkant van je pc nog usbpoorten? Het lijkt erop dat ze een conflict met elkaar hebben.

Mocht het helemaal niet lukken , dan is er nog een mogelijkheid om een usb-hub aan te schaffen met eigen voeding. Grote kans dat het dan geen problemen meer geeft

Heb je misschien een wat oudere pc die zoveel usb apparaten niet aankan?

Hij staat al op een aparte hub met voeding, maar het probleem blijft. Ik heb een Asus A7V8X-X moederboard, is een van de meest recente lijkt me.

Groet, Jarod

Ik heb de Lexmark nu op de usb poorten aan de voorzijde van m'n pc aangesloten en het probleem is opgelost. Ik blijf me afvragen hoe het komt dat verschillende usb pci kaarten (ik heb er 2 toegevoegd plus een gevoede usb hub) kunnen conflicteren.

Groet, Jarod

Voorzijde was inderdaad ook een optie die ik had bedacht. Wist alleen niet of het zou werken. Bedankt voor de bevestiging:thumb:

Waarom het zo is weet ik eigenlijk ook niet. Misschien iets met de verdeling te maken (stroom)

[edit]Ow, je hebt de Lexmark op de voorzijde gedaan. Nou ja, het werkt in ieder geval:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan