Hp Photosmart 3180 geen herkenning

Status
Niet open voor verdere reacties.

joopkoens

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Ineens krijg ik bij mijn computer een bericht, dat als ik de printer opstart, het apparaat niet herkend wordt. Omdat ik dacht dat het aan de computer kon liggen heb ik de printer op mijn Laptop geïnstalleerd maar daar wordt de printer ook niet herkend. Ik heb zowel via de bijgeleverde software als later via internet de printer geïnstalleerd maar op beide apparaten krijg ik de printer niet aan de praat.

Ineens krijg ik bij mijn computer een bericht, dat als ik de printer opstart, het apparaat niet herkend wordt. Omdat ik dacht dat het aan de computer kon liggen heb ik de printer op mijn Laptop geïnstalleerd maar daar wordt de printer ook niet herkend. Ik heb zowel via de bijgeleverde software als later via internet de printer geïnstalleerd maar op beide apparaten krijg ik de printer niet aan de praat.

Heeft de printer wel goed op de PC gewerkt?
Moet toch een kwestie van geen of onjuiste drivers zijn.

Grtz.

Ja, hij heeft het anderhalf jaar zonder problemen gedaan. Kan het te maken hebben dat ik een windows update heb laten doen?

Bedankt voor je antwoord, maar wat is servicepack 3 en kan ik dat downloaden?
Ik heb inmiddels wel mijn printer op de Laptop aan kunnen sluiten, maar dezelfde handelingen die ik bij de Laptop heb verricht hebben geen resultaat opgeleverd bij de PC. De PC blijft aangeven dat hij via de poort het apparaat niet herkent.

Bedankt voor je antwoord, maar wat is servicepack 3 en kan ik dat downloaden?
Ik heb inmiddels wel mijn printer op de Laptop aan kunnen sluiten, maar dezelfde handelingen die ik bij de Laptop heb verricht hebben geen resultaat opgeleverd bij de PC. De PC blijft aangeven dat hij via de poort het apparaat niet herkent.

Als je met je rechtermuis knop klikt op 'deze computer' en dan keuze 'eigenschappen'dan krijg je wat gegevens te zien. Als je daar ergens service pack 2 of 3 ziet staan weet je welke versie je gebruikt. Ik heb al meerdere berichtjes gelezen dat service pack 3 wat problemen schijnt te geven met Hp scanner software.

gr Berenland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan