HP Photosmart 620

Status
Niet open voor verdere reacties.

duhastmich17

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Hey,

Mijn ouders hebben een oudere camera. Het is een HP Photosmart 620. Kan het zijn dat deze camera moeilijk doet met welke kaartjes hij lust? Op dit moment zit er een SD kaartje van 128 mb in van SanDisk. Het probleem wat we nu hebben is dat hij 5 van de 10 foto's telkens niet goed opslaat.

Hieronder een voorbeeld van zo'n foto:
foto01.jpg

Het vreemde is dat soms de thumbnail in Windows XP er ook zo uitziet maar als je dan de foto zelf opend is er niets aan de hand.

Toen ik deze camera nog in mijn bezit had, gebruikte ik SD kaartjes van 256 mb van SanDisk en daar kreeg ik soms ook deze fouten maar, lang niet zoveel als nu het geval is. We hebben expres een 128 mb kaartje gekocht omdat deze volgens HP de camera zou ondersteunen.

Het kaartje is al verschillende keren geformateerd en toen we een ander merk kaartje gingen testen (geen ID welk merk meer) konden we helemaal geen foto's opslaan.

Dus mijn vraag, weet iemand wat hier de oorzaak van is? Als het aan het merk kaartje ligt, welk merk moeten we dan hebben en/of is er een website waar op staat welke kaartjes met welke cam's samengaan?

Alvast bedankt,
Frank

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan