HP Photosmart 7450 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

AveEva

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 nov 2008
Beste allemaal,
Ik heb van iemand een printer gekregen, de hp photosmart 7450, deze is bijna niet gebruikt en dus zo goed als nieuw. Het enige dat ik niet heb is de software-cd. Nou heb ik geprobeerd de driver/software te downloaden via de hp-site. Deze software werkt NIET, hij blijft op het einde hangen bij de vraag: "hp cd needed voor hpzr3211.dll". Heb geen idee wat ik hier mee moet. Misschien heeft het er mee te maken dat ik een wat oudere computer heb met een Windows Xp versie die we er zelf op hebben gezet (de computer was leeg geleverd aan mij). Ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben, zeg het er maar even bij. Iemand een idee? Word hier gek van, heb de printer, inkt, papier, alle draden, alleen software die moeilijk doet.
Hopelijk heeft iemand een oplossing, dan hoor ik het graag!
Groet,
Eva Demant

Deze link ken je dus al:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?product=397785&lc=en&cc=us&dlc=en&lang=en&cc=us&y=11&x=9

Procedure:

printer NIET aansluiten op de stroom,
en NIET op de computer.
Download Software en drivers
Daarna op de exe klikken, sluit van tevoren alle lopende programma's af.

Volg de installatie.
Zet de printer pas aan, en doe de printerkabel erin,
als het programma dit vraagt.

Als er aanvullende updates zijn, gebeurt dat straks vanzelf, of je kunt in je Manager naar updates laten zoeken.

Een en ander zal pas goed werken na een nieuwe opstart.

:cool:

Dank voor de reactie. Heb instructies precies gevolgd, maar helaas, geen verbetering. Hebben jullie misschien nog een idee? Grt Eva

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan