HP Photosmart 7510e AIO

Status
Niet open voor verdere reacties.

limperg

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2005
Berichten
21
Beste mensen,

Sinds 30/6/12 heb ik i.p.v. de oude HP Photosmart 6380 een nieuwe Photosmart-printer (7510) omdat de 'oude' niet meer werkte en der dagen zat was... Ik was dik tevreden met de HP 6380 dus besloot om wederom een HP Photosmart te kopen. Na aanvankelijke problemen met de 10x15 fotolade die ik met hulp kon oplossen, heb ik nu problemen met de gewone printer

1. Bij het uitprinten van een e-mail valt de aanduiding 'pagina x van x' rechtsboven bijna geheel weg. Ook de afdruk van de afdrukdatum (dus niet de datum van de e-mail!) rechtsonderaan valt eveneens bijna geheel weg.
2. Bij het uitprinten van een webpagina valt eveneens de pagina-aanduiding weg. Ook de vermelding van de gekozen link naar de pagina (url) valt bijna geheel weg.

Ik heb al begrepen dat de e-mailmeldingen (zie onder 1.) in het e-mailprogramma (IE 9) niet door mij aan te passen zijn, ze zijn daarin geprogrammeerd!
Ik heb ook al het advies gekregen de boven- en ondermarges in de voorkeurseigenschappen van de printer te bekijken en zonodig aan te passen. Ze staan nu op 19,05 mm

Verder het advies toch maar telefonisch kontakt op te nemen met de helpdesk van HP. Ik heb dit maar via e-mails gedaan, maar het is een moeizame weg. Men is wel van goede wil... Ik moest alle marges verkleinen tot 10 mm (geen effect!). Verder stelt men dat e-mails en webpagina's niet zijn ontworpen om af te drukken (maar alleen om op de monitor te bekijken...) Zo lust ik er nog wel een, maar al met al ben ik geen snars verder. Wie kan mij hierin wèl verder helpen?

Voor de goede orde: ik werk met Vista Home Premium (32bits) en gebruik Internet Explorer vs. 9
Ik ben benieuwd naar eventuele reakties, waarvoor al vast dank!
 
Hallo Limperg.

Vanaf deze plaats is dat niet in te schatten. Maar hebben ze je niet verwezen naar deze. klik

Anders even alles opnieuw installeren. Ik neem aan dat je de cd rom hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan