HP Photosmart B110 wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri123

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Hallo mensen

Op het moment probeer ik mijn HP Photosmart B110 aan te sluiten, heb deze al een tijdje niet gebruikt en eerder werkte hij altijd prima.
Ik heb de software van HP geinstalleerd (deze: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?cc=nl&lc=nl&dlc=nl&softwareitem=ps-48176-1)
Maar nu kan hij het apparaat dus niet vinden. USB kabel is aangesloten en printer is aan, ik zit nu in een wizard waar hij vraagt de printer aan te sluiten en vervolgens gaat zoeken naar de printer. Die kan hij dus niet vinden.

Wat moet ik doen?

Mvg

Hallo Joeri. Eerst dit. Computer uitzetten, Stroom er even helemaal af halen. Alle USB loskoppen. Dan weer alles aansluiten. Heb je de installatie CD ROM. Wellicht verstandig alle geinstalleerde dingetjes van de printers eraf gooien via configuratiescherm.Verder hier kijken en doorklikken voor help. Ga hier een naar toe en klik op a, c, d, of e ik weet niet welk type 110 je hebt.Klikje succes.

Verder natuurlijk ook testen met de andere USB aansluitingen op je pc/laptop. En evt. ook met een andere USB kabel.

Tijs.

Ah het is al gefixt. Heb een iets andere software/driver nu gedownload, waarschijnlijk had ik gewoon niet de goeie. Nu werkt het.

In ieder geval bedankt voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan