HP Photosmart C5280

• Onderwerp starter Onderwerp starter ipea
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Hallo,
Mijn printer is na 6 maanden vervangen voor een nieuwe en weer heb ik problemen met installatie.
20 x alles er af en weer opnieuw maar dat helpt NIETS!!!!
Software staat er op alleen kan ik het HP Solution Center icoon niet openen.
Bij opstarten van de PC komt de wizard hij heeft nieuwe hardware gevonden stop de cd er in Begint te kopieeren en dan...onherstelbare fout kan de HID Output data file niet installeren??????
Ik kan de wizard wel wegklikken maar het hoort niet zo.
Winkel waar ik de printer heb gekocht beweert dat ik windows opnieuw moet installeren.
HP support heeft me een bladzijde lang stappenplan gegeven pffffff heb ik helemaal uitgevoerd. Noppes.
Ik heb WinXP alles wat ik wil installeren nooit enig probleem alleen die rottige HP.

Heeft iemand een idee?????

Ja misschien een ideetje.

Waar heb jij je software vandaan? Gewoon als CD bij de printer?
Kijk dan eens op de HP site, en kijk dan eens of je online je software kan vinden.

Ik heb een oude versie printer, daar de software van, kunnen repareren op die manier. ;)

Inderdaad gewoon cd bij de printer maar heb de software ook van de site van HP geprobeerd.
Ben wel verder alles werkt na veel gefröbel alleen kan ik het Icoon van de HP solution Center niet openen nog installeren krijg foutmelding code 2735......what ever that maybe

is het bij jouw al opgelost? na een computer crash heb ik opnieuw alles geinstaleerd, maar de printer geef aan het eind een fout melding, al de genoemde stappen al genomen maar niks geholpen. toch zonde als je kan niet scannen, daar koop je het voor.hp kan mij niet verder helpen, misschien een van jullie wel.

Groetjes

Joni

Wij zien het liefste mensen op 't forum die hun eigen vraag beginnen en linken hiernaartoe kan dan altijd nog ..

Zo krijg je namelijk minder kans op een antwoord.

Log in op het forum www.helpmij.nl/forum en zoek het juiste forum voor een nieuwe vraag. ;)

Mijn probleem met HP installatie is na 3 weken opgelost!!! Kreeg een mail van 3 A4tjesen toen ging het wel.
Indien de beheerders het toestaan wil ik de A4tjes wel scannen en hier bijvoegen als dat anderen kan helpen......
d0mzy ik neem aan dat jouw opmerking voor avrha001 is????
Ik zet deze in ieder geval op opgelost
Allemaal bedankt

Mijn opmerking was inderdaad voor het andere forumlid.
Goed dat de vraag is opgelost.

Blijkbaar heeft het dus nut om HP te contacten. :)

hallo,

ik heb een probleem met de photosmart c5280..
ik heb deze all in one printer gekocht in apr 2008...
heb hem toen geinstalleerd en deed het perfect :D
nu is echter eind 2008 mijn pc gecrachst en moet helemaal opnieuw geinstalleerd worden.
dit heb ik laten doen door een (red.) goede ict-kennis...
vanaf die tijd heb ik al problemen om de printer weer geinstalleerd te krijgen
ook die kenniz wist niet hoe dit probleem te verhelpen was.
ik krijg de printer dus helemaal niet geinstalleerd :confused:
zowel niet van orginele cd rom als van gedownloade software bij hp...

ik baal hier best wel van (ik gebruik trouwens windowx xp proff.)
(nu weet ik wel een klein beetje hoe pc's werken maar dit weet ik dus niet)
nu zou ik ook nie weten hoe ik dit simpel uit kan leggen aan hp in een mail...

is er iemand die mij hiermee (verder) kan helpen?

Miek.

Laatst bewerkt:
Het is dacht ik de bedoeling dat je zelf je vraag onder een eigen topic zet Miek.
Ik heb het uiteindelijk opgelost door HP te bellen. lees mijn antwoorden.
ga ik nu deze sluiten
succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan