HP Photosmart printer print niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

duhastmich17

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Hallo,

Sinds 1,5 week heb ik mijn nieuwe pc aangeschaft met Windows XP Pro + SP2.
Nu heb ik mijn HP Photosmart printer aangesloten en geinstalleerd zonder enige foutmelding.

Als ik nu een printopdracht geef in welk programma dan ook, zegt de printer netjes dat hij aan het printen is maar vervolgens haalt hij het velletje papier er doorheen en dan zegt hij dat hij klaar is met printen maar hij print dus in feite helemaal niets.

Ik weet niet zo goed wat ik hier nou mee aan moet want, ik kom niet elke dag zo'n probleem als dit tegen. Weet iemand wat dit is en, wat ik hier aan kan doen?

Alvast bedankt,
Frank Smit

Hoi,

Waarschijnlijk een driver probleem, kijk eens bij hp voor de nieuwste drivers.

Eventueel onder start, instellingen, printers, de printer hp kiezen daar met de rechter muisknop en eigenschappen kiezen, misschien dat daar nog een instelling niet helemaal juist staat.

Groetjes, Anne

Ok, patch geinstalleerd maar het helpt helaas niet.
Hij blijft me papier er doorheen jassen en voert verder niets uit :thumb:.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heel vreemd... dan kom ik zelf ook niet meer verder....

Het enigste wat je nog kunt proberen is dus een deinstallatie van de drivers en op nieuw installleren....

Groetjes, Anne

Hmm dan ga ik in de problemen komen denk ik want, ik heb dit allemaal al geprobeerd.

Hoe kan het nou toch dat hij het altijd goed gedaan heeft op Windows XP Pro met SP2 en dat als ik een nieuwe pc krijg met precies dezelfde software erop hij opeens over z'n nek gaat?

Hoi,

Ja, dat is een goede vraag... er moet toch iets niet helemaal goed zitten... je zou de helpdesk van hp eens kunnen proberen...

Groetjes, Anne

Hey daar ben ik weer, na ruim 2 weken doet mijn printer het nog steeds niet en ik word er nu zo langzamerhand helemaal gestoord van :).
Dit is wat ik heb geprobeerd (o.a met hulp van HP zelf):

-ander USB slot geprobeerd
-inkt vervangen
-drivers opnieuw geinstaleerd
-reg keys verwijderd
-nieuwste drivers geinstalleerd
-de printer schoongemaakt
-de printer handmatig gereset
-de printprocessor veranderd (Properties van printer -> Advanced -> Print Processor ->....)

De testpage drukte hij voorheen af maar, nu krijg ik de melding dat hij de bewerking niet kan voltooien.
De printer blijft vrolijk papier erdoorheen jassen en zegt dan dat hij geprint heeft terwijl hij gewoon helemaal niets print.

:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan