HP PP2090 Voedingsprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pocosylvia

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2009
Hoi,

Ik zoek mij al helemaal suf naar een goede manual om de HP laptop Serie PP2090 uit elkaar te halen. De voeding doet het namelijk niet. Wanneer ik de voeding aansluit staat er op de stroom op de voeding, maar 'komt de laptop' niet in zeg maar.
Iemand suggesties??

Sylvia

Dan moet je iemand de uitgangsspanning laten meten.
Met een multimeter.
Als de accu te oud is,kan ook Die op zijn,en de voeding wel goed.

Heb je daar geen ervaring in,moet je het niet open maken.hoor!

Laatst bewerkt:
Goede tip, ga ik laten doen.
Ik had de laptop al aardig open, maar durfde toch niet verder te gaan.

Thanx,
Sylvia

Goed zo.
Is hij WEL goed,gaan we hier verder.
En de accu.

Okay, ik moet even kijken waar ik dat kan laten checken, ga ik morgen over bellen.
Hou je op de hoogte

Sylvia

Eindelijk tijd gehad om ermee verder aan de slag te gaan.
De voeding is goed, maar de laptop reageert niet op een andere voeding... het blijkt dan ook niet aan de accu te kunnen liggen. Want als er een voeding ingaat en er is nog steeds geen spanning...
Het is naar alle waarschijnlijkheid het moederbord. Helaas, die reparatie/vervanging wordt te duur. Het schijnt dat je niet zomaar afgaande op het merk HP Compaq NC6000 af kunt gaan voor een ander moederbord?!?
Iemand nog interesse in deze laptop ;)

Misschien is het alleen de DC-Jack die defect is, deze kan je gewoon laten vervangen als je goed zoekt en hoeft helemaal niet heel duur te zijn.

Als het moederbord zelf fysiek gewoon kapot is, wordt het inderdaad vrij prijzig >200 euro.

Dank voor de tip. Het lastige aan dit verhaal is dat ik natuurlijk niet zeker weet wat er mis mee is. En als ik de laptop wegbreng om te laten onderzoeken, kost dat ook weer het nodige (let wel de laptop is niet van mij zelf)...

Ik ga m maar verantwoord weggooien denk ik. Of kan ik de onderdelen nog verkopen? :confused:;)

Wij kunnen de laptop voor je onderzoeken, kost je maar €25,- exclusief verzendkosten e.d. Het vervangen van de Jack indien nodig kost je maar €75,-.

Als je de laptop weg wilt doen, heb ik er eventueel ook wel interesse in.

Stuur dan een mailtje naar info@com-europe.nl, kunnen we het er over hebben.

Groeten,

@comeurope... :evil: Net te laat zeg, de laptop is net opgehaald door iemand... Balen anders had ik het zeker via jullie geprobeerd!
Ik hou deze tip sowieso in mijn gedachten, you never know ;)

Helaas.

Volgende keer beter! Met laptop onderdelen zijn wij één van de goedkoopste in Nederland, helemaal met oplossingen :-).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan