frankdubbe
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 mrt 2008
Ik had in een vorig topic het al over mijn defecte LAPTOP
HP pavilllion Dv6000-waar ik na veel Forums en mails
Tot de conclusie kwam dat het om de inverter gaat...
Kostprijs- +- 40 euro+ werk 25
De laptop werd aangekocht 1 jaar en 6 maanden geleden bij Photohall
kostprijs 1300 euro
Hier een kopie van mijn mail naar Photohall hoofdzetel Brussel
en het antwoord
Mail naar Hp zelf werd niet beantwoord !!!!!!!!!!!!:evil:
Mijn MAIL naar PHOTOHALL
XXXXubbe@hotmail.com Verzoek : Betreft laptop aangekocht PhotohallA Buylstraat 8400 Oostende-juist uit garantie-------Ik bezit een Hp pavillion Dv6000S/N nf7103162Ik heb een defecte Inverter -extern scherm werkt wel !!!!!!!Hoeveel gaan de kosten bedragen?????-------------De Zaakvoerder van Photohall Oostendeliet me weten dat de herstel kosten bij HP- 600 euro-bedragen????En vond het niet interessant de laptop op te sturen
Graag uw advies Met vriendelijke groenten
Antwoord Photohall
Geachte, Bij HP is het een forfaitaire prijs voor alle herstellingen en deze is van600€.U kan vragen aan de winkel om deze sturen naar het firma Okit om een bestekte krijgen. Deze bestek kost 109€ Met beleefde groeten --------------------------------------------Gaëtan De VochtResponsable Service Après-VenteVerantwoordelijke Dienst na verkoopsa Photo Hall Multimedia nvRue de Lusambostraat, 36Brussel 1190 Bruxellestél: +32 2 333 00 66fax: +32 2 333 00 60-------------------------------------------- -----Message d'origine-----De : contact [mailto:contact@photohall.be]Envoyé : lundi 9 novembre 2009 9:14À : Gaetan
Graag uw respons !!!!!!!!!
HP pavilllion Dv6000-waar ik na veel Forums en mails
Tot de conclusie kwam dat het om de inverter gaat...
Kostprijs- +- 40 euro+ werk 25
De laptop werd aangekocht 1 jaar en 6 maanden geleden bij Photohall
kostprijs 1300 euro
Hier een kopie van mijn mail naar Photohall hoofdzetel Brussel
en het antwoord
Mail naar Hp zelf werd niet beantwoord !!!!!!!!!!!!:evil:
Mijn MAIL naar PHOTOHALL

XXXXubbe@hotmail.com Verzoek : Betreft laptop aangekocht PhotohallA Buylstraat 8400 Oostende-juist uit garantie-------Ik bezit een Hp pavillion Dv6000S/N nf7103162Ik heb een defecte Inverter -extern scherm werkt wel !!!!!!!Hoeveel gaan de kosten bedragen?????-------------De Zaakvoerder van Photohall Oostendeliet me weten dat de herstel kosten bij HP- 600 euro-bedragen????En vond het niet interessant de laptop op te sturen
Graag uw advies Met vriendelijke groenten
Antwoord Photohall

Geachte, Bij HP is het een forfaitaire prijs voor alle herstellingen en deze is van600€.U kan vragen aan de winkel om deze sturen naar het firma Okit om een bestekte krijgen. Deze bestek kost 109€ Met beleefde groeten --------------------------------------------Gaëtan De VochtResponsable Service Après-VenteVerantwoordelijke Dienst na verkoopsa Photo Hall Multimedia nvRue de Lusambostraat, 36Brussel 1190 Bruxellestél: +32 2 333 00 66fax: +32 2 333 00 60-------------------------------------------- -----Message d'origine-----De : contact [mailto:contact@photohall.be]Envoyé : lundi 9 novembre 2009 9:14À : Gaetan
Graag uw respons !!!!!!!!!