HP printer springt steeds op offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

teewis

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2003
Hallo,
Ik heb een HP deskjet 3645 printer. Heeft jarenlang gewerkt. Ook op Vista. Nu, plotseling, blijft het lampje knipperen en springt de printer op offline. Ik heb alle instructies gevolgd van HP. Nieuwe drivers enz. Na installeren verschijnt de melding 'gereed', doch onmiddellijk na de printopdracht springt hij weer op offline. Weet iemand de oplossing?
Teewis.

Ik heb ook zoiets dergelijks gehad, en het zat hem in de cartiges deze zat verstopt.
Heb met een beetje warm water in een sponsje de spuitmondjes weer open gekregen.
Er kan ook ergens een stuk papier vastzitten.

Adviezen van Steegbeer opgevolgd, maar zonder resultaat. Zo gauw de printopdracht verstuurd is, springt de printer op offline.
Er zitten nieuwe cartridges in de printer en er zit geen papier vast.

Help!!!!!

Je bedoelt dat de printopdracht ook daadwerkelijk uit de printer is gekomen. of dat de printopdracht alleen verstuurt is,,,,,er komt dus niets uit de printer en gaat direct op offline. Volgende vraag is, werkt je met Windows7 32 bit of 64 bit ?

Hallo Steegbeer,

De printopdracht is verstuurd en de printer springt onmiddellijk op offline. Er is nog geen vel papier uitgekomen. Ik werk met Vista (en met deze printer al jaren met Vista). Ik gebruik cartridges van Bruna (nieuwe).
Na enig gesnuffel in de handleiding heb ik nu geprobeerd met 1 cartridge te werken. De printer gaat niet meer offline, maar print ook niet. Is dus ook geen oplossing. Ik geef het denk ik maar op. Als ik ev. nieuwe cartridges (en nu van HP) moet kopen, kan ik net zo goed een nieuwe printer kopen, toch?

lijkt toch in de catridge te zitten dus, hebben die ratten van hp in de software updates verwerkt zodat je perse orginele van hp moet gebruiken.

Dankjewel Steegbeer, ik ga maar een nieuwe printer kopen. Ben overigens wel altijd tevreden geweest over HP. Dus toch maar weer 1 van die ratten kopen...

Vr. groeten,

Teewis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan