hp printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

cat46

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2007
heb een hp photosmart printer.

ik zou graag willen weten hoe het kan als ik iets afdruk maakt niet uit wat of waarvan daan er helemaal onder aan de pagina een tekstje komt te staan die ik ooit eens ergens voor gebruikt en al lang geleden uitgeprint heb.
dit is iets van de laatste tijd voorheen is dit nooit geweest.
hij print de gevraagde pagina gewoon uit maar onderin staat dus die ene regel elke keer maar weer.

groetjes

Probeer het volgende, schakel de printer uit en zet bij services.msc de printspooler op uitgeschakeld,herstart de pc en schakel de service weer in.

hallo,

het werkt niet hij geeft nu aan als ik wil gaan printen staat dat ik printer moet installeren en als ik dan ja aan geef dan zegt ie dat de printspooler niet actief is terwijl hij wel weer op automatisch staat ingeschakeld
wat nu?????????
nu kan ik helemaal niet meer printen

Laatst bewerkt:
hallo,

het werkt niet hij geeft nu aan als ik wil gaan printen staat dat ik printer moet installeren en als ik dan ja aan geef dan zegt ie dat de printspooler niet actief is terwijl hij wel weer op automatisch staat ingeschakeld
wat nu?????????
nu kan ik helemaal niet meer printen

OPGELOST
was vergeten op starten te drukken als ik m weer ingeschakeld had.(drukte alleen op ok)
dus nu is t goed.

bedankt
cat

Ja ik had erbij moeten zetten dat je de service dan moet starten,voor mij een vanzelfsprekendheid maar niet voor iedereen.Maar opgelost dus ben ik tevreden dat ik je heb kunnen helpen en jij bent tevreden dat het opgelost is.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan