hp printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
hallo. ik heb hier een brobleem met mijn hp deskjet f 2180 printer alles in een. hij pakt het foto pappier maar stukje en blijft dan staan. heb hem op foto pappier ingesteld maar lukt mij niet om het te verhelpen. kan gewoon geen foto afdrukken. heb foto pappier van blokker glansend 230 grams. kan iemand mij hiermee helpen. dank u.

Heeft deze deskjet een lade aan de achterzijde voor fotopapier en heb je dat ook zo ingesteld bij het afdrukken van de foto's?

hallo aptje. bedankt voor je reactie op mijn vraag. ik heb voorin de lade voor het pappier er is geen extra lade voor foto pappier. hij doet het wel met gewoon pappier. maar met foto pappier krijg ik hem niet aan de gang. moet zeggen dat hij het in het begin ,toen deed ik meer met fotos goed deed uitprinten met foto pappier. maar nu gaat het dus niet. heb toch al zoveel instellingen gebruikt.

Zie: http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00904067.pdf

Mogelijk is het papier te dik?
Lees maar eens in de handleiding wat er over geschreven wordt.

O.a.:
Erg glad, glanzend of gecoat papier dat niet specifiek voor de HP All-in-One is
ontworpen. Deze papiersoorten kunnen vastlopen in de HP All-in-One of inkt afstoten

hallo aptje. bedankt voor je reactie. wat ik doe is, hp fotopapier kopen voor de all in one f 2180 en dan kijk ik of hij het doet. ik hou je op de hoogte. nogmaals bedankt.

hallo aptje. heeft even geduuurt maarja. het ligt inderdaad aan het fotopapier. hp papier werkt wel. bedankt nogmaals.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan