HP probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0444

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
hallo allemaal

ik weet niet zeker waar ik dit moet plaatsen maarja

ik heb sinds vandaag een probleem opgelopen (hp probook 4740s)
als ik op power knop druk gaan de lichtjes aan maar de ventilator draait niet en mijn beeldscherm blijft ook zwart als ik zo laat gaat de ventilator in 10 seconden vol op blazen en gebeurt er niks
ik moet dan mn batterij eruit halen om mn laptop uit te doen, ik heb trouwens Ram geheugen eruit gehaald en erin gedaan enzo
en mn ventilator is stof vrij dus hoop ik dat iemand mij kan helpen
(mn laptop heeft trouwens 1 keer gewerkt na dat ik deze probleem opgelopen heb) daarna weer de zelfde probleem.
please help me

MVG
gast0444

Laatst bewerkt door een moderator:
Normaal als ik dit lees dan denk ik aan de voeding.

Is het zo plotseling gekomen?

En ik denk eerder aan een defect moederbord ;)

Heb je nog garantie op de laptop?

Goede vraag van de garantie, want dan zou ik gelijk terug gaan voordat je zelf wat gaat doen. Wij kunnen echt achter onze eigen pc niets repareren. ;)

Ik heb 1 × 4 gb ram ( standaard erin ) en pas geleden 1 × 2 Gb erin gedaab dus ik heb die er uit gehaald en nou doet hij het weer ... ummhh raare probleem

Ik zou dan toch een memtest doen als ik jou was. Straks is er toch iets mis met het geheugen.

Idd eerst kijken of het geheugen goed vast zit, en een memtest runnen.

Kan niet. Mn laptop gaat niet meer aan en mijn ram zit er goed in. Dus ik kan die test niet doen

Dan haal je het geheugen er een voor een uit en probeer dan elke keer de laptop op te starten.
Dus een reepje eruit halen en kijken of hij opstart.
Doet hij dat, dan probeer je het andere reepje.

Daarna een memtest van die dingen.

Maar omdat hij nu helemaal niet meer aangaat........toch voeding misschien. Je verteld niet of je nog garantie hebt? Heb je dat wel, terug naar de winkel.

Geen garantie jammer genoeg en krijg het nog steeds niet aan wat ik ook doe...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan