HP Probook LED knipperd & Reboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

twistro

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2014
Hallo,

Ik heb een HP Probook 4720s en hij start niet meer op, althans dit gebeurd er als ik de laptop aanklik:

- Fan gaat draaien
- Led lampjes op toetsenbord knipperen heel snel en aan de voorkant knippert de HDD LED. (ook snel)
- Laptop probeert op te starten voor 6 sec. en vervolgens stop hij en probeert hij het opnieuw. (Soort van reboot loop?)

Wat ik heb geprobeerd:

- RAM verwijderd
- Alle hardware verwijderd(hdd, wifi kaart, cd speler, ram)
- toetsenbord, touchpad, speakers en beeldscherm stroom kabels uit het moederbord gehaald
- CMOS batterij reset gedaan maar ook vervangen
- Compleet stofvrij gemaakt
- geen beschadiging kunnen vinden op moederbord
- andere power adapter geprobeerd

Geen idee wat dit veroorzaakt :(

De laptop werkte 2 dagen geleden.

Heeft iemand nog een idee?

Probeer eens de accu eruit halen dan 30 seconden powerknop om restje stroom weg te halen en dan alleen met oplader aansluiten zonder de batterij en dan proberen optestarten

Ook gekeken of de flip/print plaatje waar de GPU opzit niet deels is losgekomen?

En zonder ram geen biosbeeps?

Probeer eens de accu eruit halen dan 30 seconden powerknop om restje stroom weg te halen en dan alleen met oplader aansluiten zonder de batterij en dan proberen optestarten
zojuist geprobeerd maar werkt niet :(

Als ik de cpu fan ontkoppel van het moederbord blijft precies hetzelfde gebeuren. (extra info, misschien heb je daar iets aan)

Laatst bewerkt:
Het gekke is:

Als ik de CMOS batterij er n half uur uithaal en vervolgens weer in doe, start de laptop op en geeft hij aan dat de Bios is gereset en dat ik de computer opnieuw moet opstarten.
vervolgens start hij op en begint de fan hard te draaien voor 6 seconde en dan valt hij uit. En dan krijg ik weer deze situatie.

Bios dood?

Als je een PC aandrukt dan laat hij toch als eerste de bios settings/informatie en dan de drivers? of hoe zit dat? :)

De bios loopt eerst alles na, als alles ok is wordt het OS geladen en daar staan de drivers is die dan worden geladen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan