HP Proliant DL385 G1 geeft geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

112remco112

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2011
Ik heb zojuist een server ontvangen (naam hierboven) en ik heb alles aangesloten. Nu heb ik hem geprobeert optestarten, alleen hij start wel op maar geeft geen beeld weer.

Wat doe ik verkeerd?

a. Video-aansluiting van het moederbord wel aangesloten op je monitor? En op je monitor wel aangegeven dat de bron (zal wel de VGA ingang zijn?) wel weergegeven moet worden?
b. Zit er (ook) een video insteekkaart in? Haal die er dan even uit (dus gebruik alleen die van het moederbord)
c. Staat de monitor ook aan?

Tijs.

a, ja
b, ik zie alleen een netwerkkaart en een fibre channel kaart
c, ja

nog verdere suggesties?

Hmm... Zo snel geen suggesties. Bellen met leverancier voor verdere hulp.

Evt. zou je de twee insteekkaarten er tijdelijk even uit kunnen halen en dan kijken of er wel beeld verschijnt.
PS: Is de voeding wel sterk genoeg? Proliants piepen altijd bij het opstarten, hoor je ook piepjes?

Tijs.

Nadat ik de bios had gereset kwam ik erachter dat de fibre channel kaart en de netwerkkaart beide kapot waren. Deze heb ik eruit gehaald en de server deed het. Toch bedankt voor al het hulp, remco.

Nadat ik de bios had gereset kwam ik erachter dat de fibre channel kaart en de netwerkkaart beide kapot waren. Deze heb ik eruit gehaald en de server deed het. Toch bedankt voor al het hulp, remco.

Toch verbazend dat je het woord Toch gebruikt, terwijl ik nog aangaf:
Evt. zou je de twee insteekkaarten er tijdelijk even uit kunnen halen en dan kijken of er wel beeld verschijnt.

Verder natuurlijk mooi dat er Toch een oplossing is gevonden die werkt. ;)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan