HP psc 1110 All in one

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henderie_k

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jul 2005
Ik heb onlangs de cartridges bij laten vullen (zwart en kleur). Hij print nu alleen maar rood-tinten (net als vlak voor het vervangen). Als ik kijk bij eigenschappen geeft hij aan dat cartridges nog altijd leeg zijn....

tips?

Ja,dat wordt moeilijk.
Een paar tips:

1° Gebruik nooit hervulde catridges. Dit kan zorgen voor problemen.

Na het installeren van een nieuwe inktpatroon verschijnt het foutbericht ‘Inkt bijna op’ op het bedieningspaneel. Dit kan gebeuren wanneer de inktpatronen worden geïnstalleerd terwijl het toestel is uitgeschakeld. De inktpatronen moeten altijd worden geïnstalleerd wanneer het toestel is ingeschakeld.

HP All-in-One producten registreren het inktgebruik door het aantal druppels dat wordt gespoten te tellen. Dat is de beste methode om na te gaan hoeveel inkt nog in de patroon zit. Elke andere methode zou een extra circuit in de inktpatroon vereisen wat kosten en complexiteit zou verhogen.

Bekijk de volgende informatie voor uw product.

OPMERKING: HP kan geen hulp bieden wanneer er een probleem is met hervulde of recyclede inktpatronen omdat HP de hoeveelheid en de kwaliteit inkt die gebruikt is niet kan controleren.

Bron: HP

Ik begrijp wel dat deze schandalig duur zijn, maar ....

2° Kan ook een slecht hervulde cartridge zijn.
3° Als je de orginele beschermings plakbandjes nog heb, kan je proberen deze terug aan te brengen, en dan je printer af, terug aan, terug af en plakbandjes verwijderen. MAAR dat kan ik niet garanderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan