Hp Psc 1215

Status
Niet open voor verdere reacties.

janbeeu

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Ik heb mijn HP PSC 1215 "All-in-One" printer geïnstalleerd en die werkt maar het HP Director scherm geeft enkel "View & Print" en "Help" als optie weer terwijl er minstens vijf icoontjes zouden moeten staan. Wat is hier mis?

Ben je tijdens de installatie te snel geweest en heb je opties overgeslagen?
Als ik problemen heb met mijn HP Deskjet printer ga ik altijd naar de website van HP.
Misschien is het simpelweg verwijderen en weer installeren de oplossing?

Vaak onstaat het probleem indien je windows de drivers laat installeren voordat HP alles heeft geïnstalleerd, volg alleen eerst de aanwijzingen van HP, en laat hem eerst alles installeren, daarna laat je windows zijn werk doen.

Vaak onstaat het probleem indien je windows de drivers laat installeren voordat HP alles heeft geïnstalleerd, volg alleen eerst de aanwijzingen van HP, en laat hem eerst alles installeren, daarna laat je windows zijn werk doen.

Bij de installatie heb je geen keuze, afgezien van het aantal clicks op "Next" gebeurt alles automatisch. Verwijderen en herinstalleren brengt hetzelfde resultaat. :confused:

En hem nogmaals installeren, zonder te deïnstalleren, krijg je een paar optie, waaronder om hem te repareren.

En hem nogmaals installeren, zonder te deïnstalleren, krijg je een paar optie, waaronder om hem te repareren.

Het openingsscherm zegt dan "Software has already been successfully installed en ik krijg enkel de optie deze te verwijderen of een toestel toe te voegen door het scherm te sluiten en dan het toestel op een USB-poort aan te sluiten.

Ik begrijp dit niet goed want de installatie cd is de originele van HP voor installatie van HP psc 1100 en 1200 sieries alsook officejet 4100 series onder XP

Ik heb nu hetzelfde probleem, dacht, laat ik het ook eens forceren, drivers eruit, softare eruit, rebooten, opnieuw installeren, ook geen volledige director.:(

Alle registersleutels verwijderd, een repairinstall gedaan, nog niets, weird problem.

Ben nu de laatste drivers aanhet downloaden, hpelijk:) krijg ik hem nu aan de praat.

PS, met de nieuwste drivers, eerst de oude gedeïnstalleerd, is het gelukt, eerst alles installeren, met de printer uit, gereboot, printer aanzetten, alle drivers laten installeren, duurt wel een poos, HP dirigent ( director ) wordt op het laatst pas goed geïnstalleerd, werkt weer.

Laatst bewerkt:
Probleem opgelost Lange Pier? Ik zoek mij te pletter maar kan de oplossing niet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan