Econz
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 apr 2006
Hallo,
ik wilde wat gaan printen en nu geeft de printer ineens deze fout weer;
"Fout met inktpatroon."
Het zijn de goede type inktpatronen,ik heb deze inktpatronen een maand geleden vernieuwd.
Het zijn wel wat goedkoperen als de orginele inktpatronen,maar wel dezelfde types.
Na het vernieuwen heb ik geen problemen gehad met printen.
Leeg kunnen ze ook niet zijn,want zoveel print ik niet,misschien 8 A4-tjes per maand.
Voor dit probleem kon ik nog 2 printjes maken,maar deze waren wel van slechte qwaliteit (erg onduidelijk met strepen).
Ik heb de inktpatronen nadat ik dit probleem kreeg een paar keer eruit gehaald en weer erin gezet en schoon gemaakt,maar dat mocht niet baten.
Telkens als ik de printer opnieuw aanzet, geeft hij deze foutmelding en blijft het lampje met 'inktpatronen controleren' op de printer knipperen.
Kheb de pc ook al een paar keer opnieuw opgestart,maar het probleem blijft..
Het is ook niet mogelijk om iets te printen of te scannen
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bedankt
ik wilde wat gaan printen en nu geeft de printer ineens deze fout weer;
"Fout met inktpatroon."
Het zijn de goede type inktpatronen,ik heb deze inktpatronen een maand geleden vernieuwd.
Het zijn wel wat goedkoperen als de orginele inktpatronen,maar wel dezelfde types.
Na het vernieuwen heb ik geen problemen gehad met printen.
Leeg kunnen ze ook niet zijn,want zoveel print ik niet,misschien 8 A4-tjes per maand.
Voor dit probleem kon ik nog 2 printjes maken,maar deze waren wel van slechte qwaliteit (erg onduidelijk met strepen).
Ik heb de inktpatronen nadat ik dit probleem kreeg een paar keer eruit gehaald en weer erin gezet en schoon gemaakt,maar dat mocht niet baten.
Telkens als ik de printer opnieuw aanzet, geeft hij deze foutmelding en blijft het lampje met 'inktpatronen controleren' op de printer knipperen.
Kheb de pc ook al een paar keer opnieuw opgestart,maar het probleem blijft..

Het is ook niet mogelijk om iets te printen of te scannen
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bedankt