Inktpatroon controleren blijft continue ROOD knipperen
-Hp gaf aan zwarte cartridge bijna leeg,ik bij BOl.com nieuwe originele besteld
ingebouwd en toen begon de ellende.
-Via google gezocht,advies was schhonmaken met alcohol gedaan.
-Spanning eraf gehaald hielp ook niet
-De knop aan/doorgaan tegelijkertijd met formaat aanpassen ingedrukt gehouden,om de boel te resetten hielp ook niet.
-Software gewist PC herstart om drivers opnieuw te installeren met bijbehorende cd hielp ook niet.
Ik kom er niet uit,Ik moet printen en kopieren niks werkt zolang blijft knipperen.
heb de kleuren eruit gehaald dus alleen zwarte erin werkt ook niet.
ook de kleuren goed bekeken,printjes schoongemaakt lekkage,uitdroging etc..alles wat er zou kunnen zitten wat er niet was met alcohol schoongemaakt hielp allemaal niet.
de printjes van de cartridge heb ik NIET aangeraakt,dit is de 3e X dat ik vervang deze X problemen wat kan ik doen???.
Waar zit de fout..
-Hp gaf aan zwarte cartridge bijna leeg,ik bij BOl.com nieuwe originele besteld
ingebouwd en toen begon de ellende.
-Via google gezocht,advies was schhonmaken met alcohol gedaan.
-Spanning eraf gehaald hielp ook niet
-De knop aan/doorgaan tegelijkertijd met formaat aanpassen ingedrukt gehouden,om de boel te resetten hielp ook niet.
-Software gewist PC herstart om drivers opnieuw te installeren met bijbehorende cd hielp ook niet.
Ik kom er niet uit,Ik moet printen en kopieren niks werkt zolang blijft knipperen.
heb de kleuren eruit gehaald dus alleen zwarte erin werkt ook niet.
ook de kleuren goed bekeken,printjes schoongemaakt lekkage,uitdroging etc..alles wat er zou kunnen zitten wat er niet was met alcohol schoongemaakt hielp allemaal niet.
de printjes van de cartridge heb ik NIET aangeraakt,dit is de 3e X dat ik vervang deze X problemen wat kan ik doen???.
Waar zit de fout..