HP PSC 1402: geen XP 64bit drivers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clit13

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 jan 2001
Beste...,

Gisteren XP 64bit op mijn PC gezet.
Ik dacht: ik heb een 64bit processor, dan is het logisch om er ook een 64bit OS op te zetten.
Ik heb bijna alles aan de praat kunnen krijgen, de printer wil echter niet installeren.
Hij wordt wel herkend door WinXP, maar als ik de CD met de drivers gebruik geeft het installatieprogramma aan:
Current OS: Windows XP 64 bit
Supported: Windows 2000, Windows XP
Action Required: Click Cancel to exit this software......(blabla)...
Het komt er op neer dat ik de printer moet installeren op een PC die Windows 2000 of Windows XP heeft geinstalleerd.

Zijn er geen drivers voor de HP PSC 1402 onder Windows XP 64 bit of zijn er " truukjes" zodat ik wel de 1402 kan gebruiken?

Mijn dank voor het meedenken!

groet,
Dave.

PatrickT,

Dank je voor je snelle antwoord.
Ik zie alleen Vista 64 bit staan.
Zou dit ook werken voor XP 64 bit?

Ik ben het bestand nu aan het downloaden (160 MB).
Bedankt voor de tip!

ow.....
Ik kan het altijd probren (heel kleine kans aangezien kernelveranderingen etc.)

Helaas Sinterklaas.
Installatie begint iets anders (en daarom was ik even hoopvol), maar komt op een gegeven moment met dezelfde melding (alleen dat de software voor Vista 64 bit is).
Jammer.

We zoeken verder (als je nog een link hebt: graag!)

Ik heb de HelpDesk van HP gebeld.
Zij geven aan dat Windows XP 64 bit een zakelijk besturingssysteem is en dat er misschien daarom geen drivers voor zijn.
Toen ik aangaf dat er voor Vista 64 bit wel drivers zijn werd ik doorverwezen naar de webpagina van HP om een chatsessie te houden of een email te sturen.
Ik hou niet zo van chatten en heb daarom een email gestuurd.

Ik wacht af...

Hoogstwaarschijnlijk is het gelukt.
Toch weer via een Google search.
Welke woorden ik precies heb gebruikt weet ik niet meer, maar ik ben op deze link uitgekomen:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...us〈=en&os=2030&dlc=en&softwareitem=oj-39336-1

Er wordt een Beta versie aangeboden voor het XP64 OS.
Ik heb alles geinstalleerd (precies opvolgen wat erbij staat!) en ik heb weer een printer / scanner / copier!

Patrick, bedankt voor het meedenken!

groet,
Dave.

Hoogstwaarschijnlijk is het gelukt.
Toch weer via een Google search.
Welke woorden ik precies heb gebruikt weet ik niet meer, maar ik ben op deze link uitgekomen:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...us〈=en&os=2030&dlc=en&softwareitem=oj-39336-1

Er wordt een Beta versie aangeboden voor het XP64 OS.
Ik heb alles geinstalleerd (precies opvolgen wat erbij staat!) en ik heb weer een printer / scanner / copier!

Patrick, bedankt voor het meedenken!

groet,
Dave.

:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan