HP PSC 2105 (alleskunner) papier is op

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
De printer geeft een foutmelding:" papier is op: vul papier lade en druk op enter" , maar er zit een half pak papier in de lade. Win98. Wie heeft dit ook meegemaakt of weet hoe je dit verhelpt???? De helpdesk weet er geen raad op.
grtz.,

henk sr

Dan moet je even helpen. Verwijder je papier eens, en plaats een paar blaadjes terug, schuif deze even, een paar maal, onder de rol, zet printer aan, en probeer nog eens. Heb hier hetzelfde probleem met een 3745 nadat deze een paar dagen uitgezet is. Blijkbaar HP bug??

sorry moet even wachten op einde van defragmenteren van C: Daarna probeer ik te printen en meld me weer.
grtz.,

henk sr

Geprobeerd met 20 pagina's. Veel lawaai maar niet printen.ongeveer 20 pagina's er bij gedaan. Nu print hij wel. Snap er niets van. Hoop dat iemand er iets op weet.

grtz,

henk sr

Zal wat stof op het optische oog zitten, dan ziet de printer niet veel, of het aandrukkontakt is vuil, afhankelijk welk systeem er gebruikt wordt om te bepalen of er papier in zit.

Pak een langharige zachte kwast, en probeer de boel eens schoon te maken.

Dank je Lange Pier. Ga ik proberen. Ik wou alleen dat ik wist waar bij die printer (HP psc 2105) het oog zit.

grtz.,

henk sr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan