hp psc 2105

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcel Dekkers

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
ik heb een hp psc 2105 printer en die wil ik op een windows 2003 enterprise server installeren maar ik kan nergens de drivers vinden voor de windows 2003 enterprise server weet iemand waar ik die kan vinden??? of een andere oplossing???

Hoi,

Als het goed is kun je gewoon de drivers voor windows 2000 gebruiken... Speciale drivers voor windows 2003 zijn er inderdaad niet te vinden op de website van HP.

Maar probeer maar de windows 2000 drivers.. die zouden moeten werken.

Groetjes, Dj Viper

Geplaatst door Marcel Dekkers
ik heb een hp psc 2105 printer en die wil ik op een windows 2003 enterprise server installeren maar ik kan nergens de drivers vinden voor de windows 2003 enterprise server weet iemand waar ik die kan vinden??? of een andere oplossing???

Hmm... ik zou de drivers gebruiken, die op de installatie cd staan. Dit zou moet lukken.

Hoezo werken ze niet dan? Krijg je een foutmelding ofzo?

op mijn server zegt hij gewoon dat hij print en dat hij klaar is met printen maar de psc reageert niet en print niets. als ik hem op mijn desktop aansluit print hij gewoon.

ik krijg dus geen foutmelding.

Driver problemen HP 2105

Ik zie dat jullie ook problemen hebben om de drivers van HP PSC 2105 printer te installeren. Ik heb de drivers van de HP-site gedownload (de installatie-CD zit er niet meer bij) om deze op mijn XP applicatie te installeren maar tijdens het installeren vraagt hij steeds om andere HP-bestanden.

Kan iemand mij helpen met wat tips om de printer toch te installeren.

Alvast bedankt.

Nick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan