hp psc 2105

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcel Dekkers

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
Hoi

mijn psc 2105 liep eerst contenu het papier vast ja, niet vast naar hij nam hem half mee en daarna deed hij niks meer,
Diverse dingen gebrobeerd daarna een mail verzonden daar hp.
hp raade mij aan om de hp psc 2105 te resetten. via pijltje naar links en annuleren telelijlk in te drukken en dan stroom eraf halen 1 minuut wachten en weer stroom erop en inschakelen.

naar het inschakelen. gaf hij meteen problemen met de inktpatronen. zwart en kleur. na schoonmaken hiervan nog steeds problemen met inktpatronen hier heb ik nog een anders hp psc staan met de zelfde inktpatronen die in de hp psc 2105 gezet maar zegt nog steeds problemen met inktpatroon. dus zwart en kleur.

Er zit geen gerantie meer op!!!!
ik heb weer een mail gestuurd naar hp maar ze reageren niet meer!!!!!!!!!

Weet iemand hier op dit form de oplossing

hier de reactie die ik van hp had gekregen over reset

telijk dank voor het contact opnemen met de HP All-in-One E-mail ondersteuning. Mijn naam is Dennis Mooren. Samen met u zal ik proberen het door u in uw e-mail aangegeven probleem op te lossen. Wanneer na het volgen van de aangegeven stappen het probleem is opgelost dan verneem ik dat graag van u. Mocht mijn oplossing het probleem niet verhelpen, dan kunt u op dit bericht reageren.

Wat ik begrijp uit uw e-mail is dat de lade van de inktpatroon blijft hangen in uw psc 2105. Dit probleem lijkt te duiden op een wagenstoring.
Een wagenstoring heeft meestal te maken met een obstructie in de inktpatroonhouder geleiding, deze kunnen we opheffen door onderstaande stappen nauwkeurig te doorlopen;

U kunt het apparaat resetten door de volgende procedure uit te voeren :
(u bent dan wel alle gegevens op het apparaat kwijt)

1.Houd de annuleren knop en het pijltje naar links ingedrukt tijdens de gehele procedure.
2.Trek de stroom kabel uit het apparaat en wacht 5 seconden 3.Steek de stroom kabel er weer in 4.Laat de annuleren knop en het pijltje naar links los als er iets op het display verschijnt

Hierna moet u de taal opnieuw instellen en is het apparaat gereset.

Mocht dit nog niet werken dan zou ik willen adviseren de papierklep aan de achterzijde van het toestel te verwijderen, daarna de papierrollen in bovenwaartse richting ronddraaien (4 x om de as) en daarna de papierklep weer sluiten.

Hierna de inktpatroonhouder met de hand van zijn plek af halen (min. 1 cm links of rechts) en nogmaals een reset uitvoeren.

Mocht het probleem nog niet verholpen zijn kunt u alle stappen meerdere malen herhalen, dit heeft in de praktijk vaker geleid tot opheffing van de wagenblokkering.

Voor meer informatie kunt u kijken op de volgende pagina:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericDocument?lc=en&cc=us&docname=c00042573

Op deze pagina staat in stappen en met afbeeldingen aangegeven waarop u moet letten om dit probleem te verhelpen.

Graag verneem ik van u, of dit uw vraag heeft beantwoord en het probleem heeft opgelost.

Met vriendelijke groeten,

Dennis Mooren

HP E-mail Team

helaas niet !!!!
geeft nog steeds aan ongeldige inktpatronen terwijl ze eerst gewoon werken en nog maar een paar keer geprint heb.
papier loopt ook vast in de psc.
nog steeds last van steeds vastlopende wagen van de intpatronen.
en helaas geen gerantie meer.

Gr marcel dekkers

Sorry, ik had reeds mijn vraag verwijderd.
Had niet goed gelezen. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan