HP PSC 2110-problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Olga
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Olga

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Ik heb ook een HP PSC-2110 geïnstalleerd. De ene keer scant en print hij prima. Een andere keer blijft hij hangen, print of scant niet. Ik moet dan ctrl-alt-del, taken verwijderen. Er staan dan allerlei taken te wachten beginnend met HP etc. Deze moet ik telkens verwijderen om in ieder geval weer met iets anders verder te kunnen. Had ik hem maar nooit gekocht, zoals hij nu werkt, kan ik er niet van op aan. Ik vraag me af of ik ook iets dergelijks als sleutelen in het register moet doen. Iemand enig idee?

Onder welke windowsversie? Is de printer aangesloten via USB?

Windows98 en is inderdaad op een USB-poort aangesloten.

Hier werkt hij naar behoren :)
Alleen nog een paar wazige namen in Taakbeheer (hpobnz08.exe, hposts08.exe, hpoevm08.exe, hpotdd01.exe) Maarja, dat zal er wel bij horen :D

Heb je wel de goede vereisten?

Intel Pentium® II of Celeron processor of hoger; Microsoft® Windows® 98, 98 SE, Me, 2000, XP; 64 Mb RAM, 300 Mb vrije schijfruimte, plus 50 Mb voor scannen in kleur; cd-rom drive; 800 x 600 SVGA-monitor; geluidskaart en internet-toegang aanbevolen; USB-poort

Wat je kunt doen is kijken of je van de USB-poort van je PC nieuwere drivers kunt downloaden. Hiervoor heb je meestal het merk/type moederbord voor nodig. Heb je een A-merk PC dan is het merk/type vaak voldoende.

Krijg je foutmeldingen of zoiets?

De computer heeft de juiste vereisten. Misschien moet ik inderdaad kijken of er nieuwere drivers voor de USB-poort zijn. Ik zal eerst uit moeten vissen, waar ik zoiets zoeken moet, maar dat zal wel lukken.

Erg stom, natuurlijk, maar waar ik kan precies kijken welk merk motherboard, geluidskaart, USB-poort etc. ik heb. Als ik het goed gelezen heb, zouden allerlei problemen die ik nu heb met de computer, te maken kunnen hebben met verouderde drivers.

Bedankt! Olga

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan