HP PSC 2110 uitlijn-defect

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesleybusch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een HP PSC 2110 met een nogal irritant probleem. Als ik de printer aanzet, is de eerste actie die deze wilt uitvoeren, het uitlijnen van de cartridges. Deze zijn vol, en het printen van de testpagina en uitlijnpagina lukt ook gewoon. Maar vervolgens probeer ik de uitlijnpagine te scannen, zoals aangegeven op het display, en dan meldt de PSC een scannerdefect.

Er knippert de tekst: "Scannerdefect. Schakel stroom uit en weer aan". Nou, ik kan stroom aan- en uitzetten tot ik een ons weeg; het werkt niet! Kent iemand dit probleem? En, nog veel belangrijker, kent iemand een oplossing?

Bij voorbaat dank

Probeer de drivers te unstallen, de HP uit- en aan te doen en meteen weer de drivers te installeren.

De driver opnieuw installeren heb ik al geprobeerd, zonder succes. Overigens heb ik daar ook wat probleempjes mee ervaren, iemand een website waar de driver GOED en VOLLEDIG te krijgen is? Ik heb namelijk het probleem ervaren dat er telkens .dll bestanden nodig waren die niet in de drivermap stonden (vooral dingen als svfr ofzo, en dan eindigende op 09, terwijl in die map hetzelfde stond maar dan eindigde het op 07).

Any other ideas?

Ik weet niet welke Windows je gebruikt, anders had ik op de HP-site de juiste drivers kunnen opzoeken. Je moet nu zelf je OS aanklikken op deze HP download-site.

NB: zet voortaan bij je vraag welke oplossingen je al hebt geprobeerd. :thumb:

Oke sorry :P 't Is de eerste keer dat ik op zo'n forum zit weetje... maar 'k heb dat van de driver herinstalleren al geprobeerd... Het stomme is dat eigenlijk alles het lijkt te doen, maar doordat de scanner een fout maakt, het niet werkt. De scanner moet namelijk de boel uitlijnen, en dat kan -ie dus niet :S

help?

Ik heb verschillende drivers geprobeerd, maar dat werkt niet. Ik vermoed dat het echt in de mechaniek van de scan-apparatuur zit (bij het uitlijnen met scanner loopt ie immers altijd vast :S ). Iemand ideeën?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan