HP psc 2170 series printer weigert ineens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Globetrotter

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2007
M'n HP printer (tevens copieer en fax) wil ineens niet meer printen. Als ik een printopdracht geef (maak niet uit vanuit welke programma) start hij wel door papier op te pakken maar dit rolt er vervolgens weer blanco uit.

Heb al van alles geprobeerd. Eerst Uninstall en vervolgens met de installatie CD helemaal opnieuw installeren; printer verwijderen en vervolgens via plug&play weer opnieuw toevoegen.... niets helpt.

Om te checken of m'n printer zelf misschien kapot was heb ik 'm ook op m'n laptop geïstalleerd. Dan werkt ie dus wel! Ik heb alle instellingen in m'n laptop gecontroleerd met die in m'n PC maar daarin kan ik geen afwijkingen vinden.

Wie kan me helpen?

Op de HP-site zijn uitgebreide probleemoplossingen voorhanden, ook voor de PSC 2170.
Als in deze lange probleemoplosser nog niet het verlossende antwoord staat, zoek dan gericht verder.

Nog niet opgelost

Naar aanleiding van de reactie op mijn probleem geprobeerd de stappen die op de HP site staan door te lopen.
Ik kom tot aan de stap waarin je de HP director nodig hebt. Als ik dat aanklik gebeurt er niets. Er zit dus niets achter dit icoontje.
Ik heb geprobeerd alles opnieuw te installeren, maar dat deel van het programma werkt gewoon helemaal niet.

Ik kom dus echt niet verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan