HP psc 2175 All in One printer met Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guzzler

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2007
Berichten
204
Hallo,
Ik zit al een tijdje met het probleem dat ik onder Vista niet bij de instellingen kan van de printer. Als ik wil printen, en op eigenschappen klik, dan komt het schermpje er wel, maar gaat meteen weer weg, ik kan dus niet zien wat erin staat omdat het daar te snel voor gaat.
Het is toch lastig als ik het elke keer via een andere computer moet uitprinten.:(
Ik hoop dat iemand weet wat ik hieraan kan doen.
Alvast bedankt voor de reacties.
 
Hallo,
Ik zit al een tijdje met het probleem dat ik onder Vista niet bij de instellingen kan van de printer. Als ik wil printen, en op eigenschappen klik, dan komt het schermpje er wel, maar gaat meteen weer weg, ik kan dus niet zien wat erin staat omdat het daar te snel voor gaat.
Het is toch lastig als ik het elke keer via een andere computer moet uitprinten.:(
Ik hoop dat iemand weet wat ik hieraan kan doen.
Alvast bedankt voor de reacties.

Hoi hoi Guzzler,

Even een paar vragen:

1) Heb je wel de complete vista drivers geinstalleerd?
2) Heb je alleen de printer drivers geinstalleerd en de rest van de software niet ?
3) Heb je al eens in je eventvwr gekeken (start - uitvoeren - eventvwr (intypen) Daar zie je dan de meldingen staan die je programma geeft.
4) In welke volgorde heb je je drivers geinstalleerd? (let op.. bij usb altijd eerst de drivers installeren alvorens je je printer aansluit!!!!!)
5) Wat kun je wel uitvoeren? Scannen lukt wel? printen niet? of andersom?

Nu jah.. ik lees je reaktie wel!!

gr Berenland
 
Sorry voor mijn late reactie, ik heb het de laatste tijd druk gehad en een beetje vergeten.

1) Heb je wel de complete vista drivers geinstalleerd?
2) Heb je alleen de printer drivers geinstalleerd en de rest van de software niet ?
3) Heb je al eens in je eventvwr gekeken (start - uitvoeren - eventvwr (intypen) Daar zie je dan de meldingen staan die je programma geeft.
4) In welke volgorde heb je je drivers geinstalleerd? (let op.. bij usb altijd eerst de drivers installeren alvorens je je printer aansluit!!!!!)
5) Wat kun je wel uitvoeren? Scannen lukt wel? printen niet? of andersom?

1) Ik heb de drivers via de site van HP proberen te downloaden maar dat ging niet;
2) Ik heb de cd erin gedaan en gewoon geïnstalleerd, (Bij installatie de printer nog niet aangesloten) netzoals bij XP;
3) Dat heb ik nog niet gedaan, zal ik vanmiddag proberen;
5) Ik kan wel printen, maar ik kan niet de snelheid regelen (snel, optimaal, hoog...) en ik kan niet "alleen de zwarte toner gebruiken" aan/uit zetten. (dit kost een hoop aan de kleurentoner terwijl ik zwart print). Scannen weet ik niet, dit gebruik ik niet zovaak maar zal het vanmiddag even proberen.

Ik laat vanmiddag even weten of ik kan printen en wat de "eventvwr" zegt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan